وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

بقیه مقاله به چه دلیل شما به یک تارنما نیازمندید

ادامه مقاله به چه علت شما به یک تارنما نیازمندید


این محتوای به دست پایگاه طراحی سایت ارزان آماده شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

1 - نبود محدود بودن time:

آیا شما می توانید 24 ساعته و بدون هیچ محدودیتی با مخاطبان خود در ارتباط باشید؟

آیا این امکان وجود خواهد داشت که بدون صرف هیچ هزینه ای جهت استخدام کارمند و شیفت بندی به این هدف دست پیدا کنید ؟

ما به شما می گوییم ؟ البته ، چرا که نه.

شما نه تنها برای این کارنیازی به استخدام هیچ نیرویی ندارید بلکه خواهید توانست میلیون ها شعبه 24 ساعته در تمام دنیا داشته باشید. این شعبه ها همیشه ، حتی وقتی که رقبای شما فکرش را هم نخواهند کرد در حال عرضه خدمات به مشتری هستند.

برای این کار لازم است وب سایت تان را بسازید.

2 - دسترسی سریع و آسان :

امروزه افراد به دنبال شرکتی هستند که بتوانند با صرف کمترین قیمت و به سریع به خدمات مورد نظرخود دست پیدا کنند.

حتما مخاطبان شما هم از این قاعده مستثنی نیستند.

پس به راستی چه کسی موفق تر است ؟ خوب پاسخ روشن است کسانی که بتواند خدمات خود را با دریافت کمترین وقت و هزینه به مشتریان خود عرضه کند.


این محتوای توسط وب سایت طراحی سایت ارزان تولید شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت www.tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا,طراحی سایت ارزان

به چه علت شما به یک وب سایت نیاز دارید خ

به چه دلیل شما به یک وب سایت احتیاج دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن به قرن بیست و یک :

همینطور که میدانید قرن بیست و یک قرن اطلاعات و ارتباطات نام گذاری شده و دنیای جدید و پهناوری با نام |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال تشکیل و گسترش است ، جهانی که در آن بشر با ممد از جدیدترین علم ها و حرکت در محدوده های دانش نوین ، بسیاری از حصر های زمانی و مکانی را مرتفع ساخته تا با کمک از آن بتواند بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای بودن در این جهان عظیم و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه هستید. و وب سایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز است.

ادامه مطلب ...

به چه خاطر سئو در وب مهم است

برای چی سئو اهمیت دارد؟
برای چی بهینه سازی برای سیستم های جستجوکننده مفید است. موارد ذیل

برخی از دلایل این عنوان هستند :

▪ متمایزبودن در بازخورد جستجو خریداران اکثری را به استقبال از وب سایت شما دعوت میکند ▪ ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه هر  ۹۱ در صد از کاربران internet از سایتهای جستجوگر مصرف میکنند طبق آخرین تحقیقات بیشتر از ۲۵0 میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس صورت میگیرد

 ۷۳ در صد اینترنتی از طریق سایت های جستجو آغاز میشود

۳.۵ میلیون سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما حقیقت این اینچنین است که تنها کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه افرادی به بهینه سازی سایت لازم هستند ؟

هر وب سایتی که به سوی تجارت حرکت میکند ، باید صفحات سایت خود را برای سایتهای جستجوگر بهینه سازی کند.

 هدف نهایی یک وب سایت موردتوجه کاربران اینترنتی میباشد و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی سایتها را در موتورهای جستجوی یافته اند اگر شرکت شما نظر به ساخت یک سایت تازه و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو را در انتخاب اول قرار دهید به در نظر داشته باشید که سئو شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

وب سایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11g

وب سایت ان ال پی - seo چیست - کد مقاله 11y

این محتوا توسط وبسایت ان ال اپی آماده گردیده است.

سئو یعنی ساختن صفحات وبی که برای  سیستم های جستجو کننده جالب و فریبنده میباشند seoاینگونه هست که شما در بازخورد یک موتور جستجو کننده بزرگ اکثرین امتیاز را داشته هستید مهم بودن این مطلباز جایی منشع میگیرد که بیشتر اشخاص از سیستم های جستجو برای رسیدن به گزارش یا محصول مورد نیاز خود استفاده میکنند.

ادامه مطلب ...

استفاده آمار بازدیدنمایندگان وب سایت -کد مقاله 12x

مشاهده  آمار ترافیک سایت

این محتوا توسط وب سایت طراحی وب سایت ارزان شرکت ایفا نت آماده شده است. جهت تبادل لینک رایگان لطفا به ما رجوع نمایید.طراحی سایت ارزان از خدمات شرکت ما می باشد.



● پرطرفدارترین و کم طرفدارترین صفحات این اطلاعات در مشخص کردن بخش های داغ و یا قسمتهایی که در وب سایت شما چندان مورد توجه قرار نگرفته اند، کمک می کند.
اگر متوجه شوید صفحه ای که از نظر شما بسیار مهم است مورد توجه واقع نشده شاید ارتباط (Link) به این صفحه باید چشمگیرتر و جذابتر شود.
از طرف دیگر اگر بخشهایی از سایت را که کم اهمیت تر می دانید بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص داده است می توانید بخشی از بازاریابی و فروش خود را تغییر دهید و در آن نقطه متمرکز کنید. می توانید مطمئن باشید هر اطلاعاتی از این موقعیتها دریافت کنید بینش ارزشمندی در مورد علایق و انگیزه های بازدیدکنندگان به شما می دهد.

ادامه مطلب ...