وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

چگونه از شکست برای موفقیت استفاده کنیم؟

عنوان: بیشتر مردم اغلب چه حس و حالی دارند؟

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

اخیرا پاستیل های رنگی تر و شفاف تر و در اشکال زیباتری به بازار آمده که به ویژه کودکان را به طرف خود جلب می کند. اغلب این پاستیل ها نیز به صورت فله ای عرضه می شوند که نسبت به اشکال بسته بندی از رنگ خیره کننده تر و حتی طعم بهتری برخوردار هستند و حال این سوال مطرح می شود که آیا این پاستیل ها قاچاق بوده یا تولید داخل و آیا سلامت آنها تضمین شده است.

اظهارنظرهای های فراوان درباره پاستیل
بسیاری از افراد نمی دانند که اصلا ترکیبات پاستیل چیست و چه ارزش غذایی دارد ، در رده چیپس و پفک قرار می گیرد یا نسبت به آنها سالم تر است اما اظهار نظرهای فراوانی درباره پاستیل می کنند.

بطور مثال برخی می گویند پاستیل ها قد را بلند می کند، برخی دیگر می گویند غضروف ساز و برای دندان هم خوب است و برخی دیگر معتقد هستند که خوردن آن موجب بروز مشکلات گوارشی می شود. حتی یک مادر که اخیرا کودکش را برای مشکلات تکلمی نزد پزشک برده است ، پزشک به او توصیه کرده که فرزندش پاستیل مصرف کند درحالیکه تحقیقات پزشکی در این باره انجام نشده است.

تاریخچه مختصری از پاستیل
هانس ریگل مدیر شرکت آلمانی آب نبات هاریبو با افزودن ژلاتین به آب نبات ها، اولین پاستیل ها را به شکل خرس در سال 1920 ابداع کرد هرچند که مصرف ژلاتین به عنوان اصلی ترین ماده غذایی تشکیل دهنده پاستیل از زمان فراعنه مصر، وجود داشته است. سال ها بعد پاستیل ها در هزاران شکل مختلف از خرس، کرم، قورباغه، همبرگر کوچک، توت فرنگی و آلبالو گرفته تا بطری نوشابه و دیگر شکل های دوست داشتنی به بازار عرضه شد. این شکلات های ژلاتینی خوشمزه آنچنان محبوبیت یافت که بازار مالی آن تنها در سال 1996 در آمریکا، بالغ بر 135 میلیارد دلار شد. در ایران نیز پاستیل های نوشابه ای جزو قدیمی ترین ها است و برای برخی افراد حکم یک نوستالژی دوست داشتنی را دارد.

دانستنی هایی درمورد پاستیل!پاستیل کمکی به استخوان سازی و ساخت مفاصل نمی کند.

**ترکیبات پاستیل
ماده اولیه پاستیل ، ژلاتین است؛ ژلاتین یک ترکیب پروتئینی متشکل از سه اسیدآمینه است. هر کدام از این اسیدآمینه ها بطورجداگانه می توانند وارد بدن شوند اما چون هر سه اسیدآمینه بطور یکجا در پاستیل وجود دارد می تواند به فراهم کردن ژلاتین مورد نیاز استخوان، کمک کند.  ژلاتین به ویژه در افرادی که دچار شکستگی استخوان شده اند می تواند ، کمک کننده باشد.

 پاستیل و استخوان گاو و گوسفند
ژلاتین از جوشاندن استخوان گاو و گوسفند فراهم می شود؛ افرادی که خوراک کله پاچه می خورند هنگام خنک شدن آن مشاهده می کنند که از آن ژله حاصل می شود که این همان ژلاتین است.  استخوان را از گوشت جدا کرده و آن را می جوشانند که نتیجه آن ژله ای بی رنگ است که با افزودن رنگ و مواد قندی ، تبدیل به پاستیل می شود؛ پس پاستیل در حقیقت ژله کم آب همراه با طعم دهنده، رنگ دهنده و دیگر افزودنی ها است تا قوام بهتری پیدا کند.

تبلیغات استخوان سازی پاستیل گمراه کننده است
ژلاتین ، ارزش غذایی بالایی ندارد و در حالیکه به افرادی که استخوان آنان شکسته ، کمک می کند، برای کودکان در حال رشد سودمند نیست. کودکان در حال رشد به همه نوع مواد غذایی برای رشد نیاز دازند و ژلاتین کمک چندانی به استخوان سازی و ساخت مفاصل نمی کند.  گاهی با تبلیغات به این اشتباه عامه دامن می زنند که اگر غذای کافی نمی خوری ، پاستیل می تواند آن را جبران کند در حالیکه این امر اشتباه است.

لزوم توجه به حلیت پاستیل های خارجی
برای تهیه پاسیل که استخوان ها جوشانده می شوند باید به ذبح شرعی دام ها نیز توجه داشت؛ گاهی برخی سوء استفاده کنندگان (در کشورهای خارجی) بجای آنکه برای کشتن گاو، رگ های آن را ببرند، دام ها را خفه می کنند تا خون در بدن دام ها باقی مانده و رنگ استخوان ها تیره تر شود.

همچنین این سوء استفاده کنندگان گاهی به آلودگی های میکروبی در محل کشتن دام توجهی نمی کنند گاهی مسافران ایرانی در بازگشت از کشورهای خارجی با خود پاستیل و ژلاتین می آورند بدون اینکه بدانند این پاستیل ها حرام هستند یا حلال.

پاستیل اشتها را کور می کند
مصرف بی رویه پاستیل به خاطر وجود رنگ و شکر و دیگر مواد افزودنی می تواند اشتها را کور کرده و موجب سوء تغذیه شود. هنگام خرید پاستیل ها به حلیت آن توجه داشته و از مصرف زیاد آن نیز پرهیز کنند.

 

پاستیل بهتر است یا چیپس و پفک یا گندم شادونه؟
اگر یک فرد چاق بپرسد که پاستیل بخورد یا بستنی یا پفک یا چیپس ، به او خواهیم گفت که مصرف پاستیل بر دیگر تنقلات مصنوعی ، ارجحیت دارد.
اما بطور قطع مصرف تنقلات سنتی مانند گندم شادونه یا توت خشکه بر مصرف تنقلاتی مانند پاستیل ارجحیت داشته و برای سلامتی مفید است زیرا به هرحال پاستیل همراه مواد شیمیایی است.

پاستیل ها حتما باید سیب سلامت داشته باشند
آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی نمونه های پاستیل را بررسی می کنند ؛ ژلاتین این پاستیل ها باید از استخوان و پوست گاو و گوسفند باشد و پاستیل های وارداتی نیز باید گواهی حلال داشته و نباید در آنها از خوک استفاده شده باشد.

پاستیل ها علاوه بر داشتن نشان استاندارد حتما باید سیب سلامت سازمان غذا و دارو را نیز داشته باشند. از مردم انتظار داریم ، پاستیل های فله ای و سنتی را نخرند چون پاستیل های فله ای کنترل نمی شوند.  پاستیل های وارداتی خوشرنگ از ترکیه , طبق استاندارد ملی ، هفت رنگ مجاز برای پاستیل در ایران تعریف شده اما در کشور ترکیه برای ساخت پاستیل از رنگ هایی استفاده می شود که در ایران غیرمجاز اما در کشور خودشان مجاز است.

عوارض پاستیل های فاقد نشان سیب سلامت
مردم باید به نشان سیب سلامت پاستیل ها توجه داشته باشند و باید در این زمینه اطلاع رسانی های لازم انجام گیرد زیرا روز به روز بر تعداد بیماری های آلرژیک (حساسیت زا) و سرطان افزوده می شود و استفاده از پاستیل های خوش آب و رنگی که سالم نیست باید کنترل شده باشد.


مشکل اینجاست که اغلب مردم فکر می کنند هر جنس خارجی بهتر است و از پاستیل های غیر مجاز خارجی نیز استفاده می کنند درحالیکه ممکن است این پاستیل ها آلودگی میکروبی داشته باشند.  همچنین این پاستیل ها ممکن است دارای رنگ های مصنوعی غیرمجاز باشند.

 
دانستنی هایی درباره پاستیل
تحقیقات نشان می دهد که احتمال خفگی در بین مواد غذایی نرم با خاصیت انعطاف پذیری، بیشتر از دیگر مواد غذایی است بنابراین مصرف پاستیل در کودکان کمتر از سه سال توصیه نمی شود. دانشمندان در مطالعات خود نشان داده اند که استفاده از زایلیتول (نوعی ماده جایگزین قند) در پاستیل ، در پیشگیری از پوسیدگی دندان موثر است البته به هیچ وجه جایگزین مسواک نیست. همچنین عرضه و فروش پاستیل در بوفه مدارس سراسر کشور بر اساس فهرست مواد غذایی غیرمجاز مدارس که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده، ممنوع است.

در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

عنوان: خرید طلا وجواهر نامزدی و عروسی

این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد از اهمیت زیادی برای عروس خانم ها در برگزاری مراسم نامزدی و جشن عقد برخوردار است و باید در انتخاب آن سلیقه به خرج داد. اگر برای انتخاب مدل لباس نامزدی یا جشن عقدتان کمی سردرگم شده اید باید بگویم لباس هایی در این سبک و سیاق انتخاب بسیار مناسبی برای جشن عقد میباشند. لباس هایی که نه انقدر ساده اند که تمایز شما با مهمان ها معلوم نشود و نه آنقدر کار شده و پفی و عروس گونه که تفاوتی بین دو جشن را از بین ببرند ولی بازهم همه چیز به سلیقه ی شما و همسرتان بستگی دارد :
 مدل لباس با بالاتنه کوتاه و خط کمر بالا که با یک دامن به شکل خطی یا دامن راسته همراه شده باشد، بهترین انتخاب برای خانمهایی است که نیمتنه های بلند دارند. هر مدل دامن با کمر افتاده و بخشی بر روی کمر، که قسمت پایین بدن را زاویه دار کند، کمر را بلندترنشان می دهد.

دامن هایی به شکل خطی، کمتر از دامن های پف کرده در کمر، به حجم کمر می افزایند و برای خانمهایی که نیم تنه کوتاه دارند، مناسبت ترند.

انتخاب مناسب ترین مدل براساس هیکلتان
فرم بدن خود را در نظر بگیرید و سعی کنید لباسی انتخاب کنید که به زیباترین فرم بدن شما را نشان دهد و ایرادهای هیکلتان را بپوشاند. در عین حال استایل متناسب با همسرتان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که لباس گشاد ،اندامتان را بزرگتر نشان می دهد و لباس خیلی تنگ باعث آزارتان می شود و شما را معذب می کند. مهمترین نکته این است که در لباس خود کاملا احساس راحتی کنید. به طور کلی دختران قد کوتاه برای انتخاب مدل لباس نامزدی خود بهتر است یک مدل لباس با کمر افتاده و بخشی روی کمر را انتخاب کنند زیرا این مدل لباس می تواند شما را از آنچه که هستید، بلندتر نشان بدهد. مدل لباس پرنسسی برای دختران قد کوتاه که درشت و چاق هستند، بسیار خوب است. مدل لباس و پیراهن های بزرگ و پف کرده می تواند برای دختران قدبلند موثر باشد. مدل لباسهای بسیار باریک و تنگ ممکن است شما را از آنچه که هستید نیز بلندتر نشان بدهد. برای ایجاد تعادل مناسب، یک پیراهن با دامن کلوش، اما نه خیلی پف و کلوش یا دامنی که جلوی صافی دارد و با پارچه تزئین شده یا پشت شلوغ و کارکرده ای دارد را انتخاب کنید.

لباس نامزدی را چه رنگی انتخاب کنیم

در فصل تابستان که هوا گرم است این رنگ خنکی خاصی دارد و از نظر روانشناسی صلح و احترام را تداعی می کند. رنگ آبی آسمانی با رنگ های بنفش ، سبز ، صورتی و ... هماهنگی دارد.


آبی آسمانی : طبیعت این رنگ سرد است و رنگ ملایم آن از ترکیب با رنگ سفید به دست آمده است. رنگ آبی تجسمی از آسمان آبی است و به همین علت نشانه ای از فضایی بی کران ، بزرگ و آرامش بخش است.

آبی فیروزه ای : این رنگ طبیعتا مثل رنگ آّبی آسمانی است ولی پررنگی آن شادی ، تاکید و اسرار آمیزی بیش تری دارد. آبی فیروزه ای از قدیم مورد توجه ایرانیان بوده و مخصوصا در رنگ آمیزی مذهبی مثل : کاشی کاری های مساجد بسیار کاربرد داشته است و از طریق این رنگ آرامش و الوهیت را القا می کردند . آبی فیروزه ای با رنگ های طلایی و سفید هماهنگی دارد.

صورتی : رنگ مشخص زنان است و در آن ملاحت ، نشاط ، شادابی ، پاکی و صداقت کودکانه یافت می شود و انرژی آرامش بخشی دارد . این رنگ بین دختران جوان بسیار پرطرفدار است و با رنگ های سبز ، قهوه ای ، نقره ای و طلایی هماهنگی دارد.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

تاثیر پیلینگ در زیبایی چهره

عنوان: تاثیر پیلینگ در زیبایی چهره

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ناخن ها تاثیر زیادی در زیبایی دست ها دارند و کاشت ناخن به افزایش زیبایی دست ها کمک زیادی میکند. در این مطلب به نکات طلایی مربوط به کاشت ناخن اشاره میکنیم. تصور رایج این است که ناخن ها به طور طبیعی باید محکم باشند در غیر این صورت سالم نیستند. همین پیش فرض خانم ها را وا می دارد تا برای سفت و مقاوم کردن ناخن های شان دست به هر کاری بزنند. دکتر یلدا صداقت، متخصص پوست و مو معتقد است اگر شما هم در گروه این افراد قرار دارید، باید این واقعیت تلخ را بپذیریدکه «هیچ راهی برای تغییر دادن جنس ناخن وجود ندارد!» به گفته او ناخن بافتی موضعی است که بنا بر کد ژنتیک فرد شکل می گیرد؛ همان طور که رنگ چشم را نمی توان تغییر داد، جنس ناخن را هم نمی توان عوض کرد. در این مطلب واقعیاتی که باید در مورد ناخن های تان بدانید را می خوانید و با توصیه های این متخصص برای کمتر کردن آسیب هایی که زیبایی دست های تان را زیر سوال می برند آشنا می شوید.

پوسته های کنار ناخن، در اثر خشک شدن پوست ایجاد می شوند. برای برطرف کردن این حالت کافی است دست را روزانه چند نوبت با کرم های آب رسان و مرطوب کننده چرب کنید. حواس تان باشد اطراف ناخن را هم حتما چرب کنید. وازلین و گلیسیرین جزء موادی هستند که برای چرب کردن دست توصیه می شوند. همچنین برای شستن دست های تان می توانید از شوینده های غیر صابونی با PH پایین استفاده کنید چون کمتر پوست را خشک می کنند.

رنگ پریدگی شدید ناخن، از فقر آهن یا آنمیا ناشی می شود. بیماری های پوستی مانند لینکن پلان هم از جمله مواردی است که در ناخن علائمی را نشان می دهد. علاوه بر اینها بیماری های کلیوی و کبدی هم می توانند رنگ و شکل ناخن را تغییر دهند. اگر ناخن سیاه شد، نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و باید فورا به پزشک متخصص مراجعه کرد چون احتمال دارد رنگ سیاه اطراف و زیر ناخن به نوعی سرطان پوستی به اسم ملانون مربوط شود و البته این تنها احتمال است!

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آنها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

نکات مهم برای کسب اقامت دائم افراد دارای ویزای تحصیلی استرالیا

عنوان:
اعلام لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد.

لیست موسسات اعزام دانشجودر جهان امروز, آموزش در سطح بین المللی افزایش چشمگیری داشته است.رشد سریع آموزش های بین المللی زمینه ساز درخواست دانشجویان زیادی برای تحصیل در کشورهای خارجی شده است.دانشگاه های بین المللی هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد.این دانشگاه ها باید بتوانند برای کسب اعتبار و قرار گرفتن در رنکینگ بین المللی خود را از لحاظ سیستم آموزشی, سطح علمی, تجهیزات و تکنولوژی و غیره با یکدیگر رقابت کنند و بتوانند سطح بالایی از خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه دهند.امروزه تحصیل در آمریکا, کانادا, استرالیا و اروپا در صدر لیست متقضیان قرار دارد.

امروزه اعزام دانشجویان به این دانشگاه ها و کشورها به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است.درآمد زیاد دفاتر اعزام دانشجو و افرادی که هماهنگی این امر را انجام میدهند باعث شده است تا پای کلاهبرداران نیز به این موضوع باز شود و با استفاده از تبلیغات دروغ سعی در کسب درآمد برای خود و از بین بردن رویاهای شما بکنند.برای جلوگیری از سواستفاده این افراد و از بین رفتن فرصت های شما سازمان امور دانشجویان هرساله لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را معرفی میکند که در ادامه خبر و لیست این موسسات مورد تایید را مشاهد میکنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فهرست اسامی و مشخصات موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور بروز رسانی شد.براساس این گزارش ، اعتبار موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بررسی می شود و در آخرین به روز رسانی که تا پایان شهریورماه انجام شده وضعیت اعتبار این موسسات را اعلام کرد.

از تعداد ۱۸۱ موسسه مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعتبار مجوز تعداد ۴۲ مرکز به پایان رسیده است و تمدید مجوز ۳۵ موسسه در دست بررسی است.همجنین ۴۶ موسسه دارای مجوز تا پایان سال ۹۴ هستند و تعداد ۵۸ موسسه نیز مجوزهای لازم تا پایان سال ۹۵ را دارا هستند.متقاضیان اعزام به خارج از کشور در هنگام عقد قرارداد با هر یک از موسسات لازم است نسبت به تاریخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم را داشته باشند چرا که موسساتی که اعتبار مجوز فعالیتشان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج

عقد قرارداد با موسسات اعزام دانشجو که تمدید مجوزشان در دست بررسی است در صورتی که زمان عقد قرارداد مراتب با دبیرخانه کارگروه موسسات هماهنگ شود بلامانع خواهد بود.داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت بروز شکایت نسبت به عملکرد موسسه طرف قرارداد، می توانند ضمن ضمیمه کردن مستندات لازم (به ویژه قرارداد) به یکی از طرق مراجعه حضوری، ارسال از طریق پست و تلفن نس بت به طرح درخواست خود اقدام کنند.

این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.