وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

شکل آشپزخانه زیبا و منحصربفرد در دیزاین داخلی منزل

نحوه چینش  شیک کمد ها در دکوراسیون خانه های کوچک
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.

با کمی تغییرات جزیی می توان یک کمد سازمان یافته و منظم ایجاد کرد. کمد، رگال، قفسه، باکس و … برای این اتاق تهیه و آن را به کمد لباس و کفش تبدیل کنید.با ایده هایی که در پایین برایتان نام برده ایم، می توانید در کمترین جا بیشترین وسایل را به بهترین شکل انبار کنید. کمد لباس بخش بزرگ و اصلی از اتاق خواب شما را در بر می گیرد، پس بسیار مهم است که از نظر ظاهری خوشایند باشد. اگر اتاق لباس دارید، از یک قالیچه ی رنگی در آن استفاده نمایید و کمد تان را با رنگ آمیزی و کاغذ دیواری جلوه ای تازه ببخشید.

تقسیم کننده های کشوی کمد لباس
همه ی ما زیر و رو کردن کشو برای یافتن تیشرت یا جوراب موردنظرمان را تجربه کرده ایم و چه تجربه ی آزاردهنده ای! استفاده از تقسیم کننده های کشو سبب می شود هر کالایی در مکان مخصوص به خود قرار گیرد. تقسیم کننده های کشو از بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک هستند.

آینه در کمد لباس
فلسفه ی حضور آینه در کمد لباس یا نزدیک به آن برای همه واضح است. اما باید بدانید نیازی نیست یک اتاق لباس بزرگ داشته باشید تا بتوانید از این وسیله بهره ببرید، آویزان کردن آینه پشت درب کمد نیز کار شما را راه می اندازد.

نمایشی خیره کننده در کمد لباس
اکنون شما کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده دارید و زمان آن است که هر چیزی را به جای خود در کمد برگردانید و کمدتان را مانند یک صحنه ی نمایش بچینید. بهتر است هر چه دارید در دید باشد زیرا ممکن است بعضی چیزها را فراموش کنید. اگر کمد یا اتاق لباس خود را مانند یک فروشگاه لباس بچینید، می توانید لذت خرید لباس را هر روز تجربه کنید!


گیره‌هایی برای آویزان کردن
یک جفت قلاب کمک می‌‌کند به جا دادن یک سری از وسایل در دیواری باریکی و بلند. استفاده راحت و ارزان از این قلاب‌ها به طور معجزه آسایی اقلام را از له شدن و چلانده شدن محافظت میکند.

سبد لباس چرک در کمد لباس
هر کمد بزرگی به یک سبد دم دستی برای لباس های چرک نیاز دارد اما این سبد الزاما بدنما نیست. این کشوهای جک دار برای جا دادن سبد لباس چرک، به خوبی با کمد تلفیق شده اند و ابزاری بسیار کاربردی هستند که تفکیک لباس های چرک از لباس های تمیز را بسیار راحت می کنند.

نورپردازی کمد لباس
نورپردازی صحیح در کمد لباس و به خصوص اتاق لباس یکی از ملزومات است. برای اتاق لباس از نورپردازی محیطی در بالای سر و نورپردازی موضعی برای بخش های موردنیاز مانند آینه استفاده نمایید.

برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

فراگیری حرفه ای درست کردن خودرو در مؤسسات رسمی پیشرفته

 فراگیری کامل درست کردن کولر گازی در مؤسسات  پیشرو

سبب میشود  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش نصب کولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند

موقعی که تعدادی کندانسینگ یونیت دارید و قرار است که در یک محل نصب گردند و به نحوه قرار گیری صحیح آن ها دقت کنید . در غیر این صورت راندمان سیستم بشدت کاهش می یابد .
با توجه به شکل خواهید دید که گرمای خروجی دستگاه اول به دستگاه دوم و گرمای خروجی دستگاه دوم به دستگاه سوم الی آخر منتقل می شود، که این دلیل کاهش راندمان دستگاه ها است .
به جهت باد و گردش صحیح هوا توجه کنید.
اگر سرعت بادی که به روی کندانسینگ یونیت می وزد ( 7 متر بر ثانیه یا بیشتر باشد ) سرعت گردش فن را کاهش داده حتی ممکن است باعث توقف فن گردد . در نتیجه باعث می شود که کندانسینگ یونیت کار خود را به خوبی انجام نداده و یک بار اضافی به کمپرسور تحمیل کند و باعث خرابی آن گردد .
به محل قرار گیری کندانسینگ یونیت توجه کنید .
دستگاه را جایی نصب نکنید که در زیر برف مدفون گردد و یا اگر در پارکینگ نصب می شود جایی نباشد که اتومبیل جلوی فن دستگاه را گرفته و عمل گردش هوای روی دستگاه را مختل نماید . همچنین نصب دستگاه در سایه باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف برق می شود .
وقتی کندانسینگ یونیت روی دیوار نصب می گردد، آبی که از درین آن خارج می گردد موجب مزاحمت عابرین خواهد بود، لذا از لوازم مخصوص درین که برای اینکار وجود دارد استفاده نمایید .
کندانسینگ یونیت را در جایی نصب نمایید که در مواقع سرویس و تعمیرات دچار مشکل نشوید .
کندانسینگ یونیت جایی نصب شود که صدا و لرزش و همچنین هوای گرم خروجی آن برای همسایگان مشکل ایجاد نکند .
نصب کندانسینگ یونیت، در اطراف مولد های حرارتی و دودکش ها اشتباه است، زیرا باعث افت راندمان و خرابی دستگاه خواهد شد . 
یونیت داخلی باید صحیح و تراز نصب گردد. در غیر اینصورت آب درین از مسیر اصلی خود خارج شده و از اطراف دستگاه به داخل اطاق سرازیر می گردد .
یونیت داخلی باید در ارتفاع مناسب از سطح زمین نصب گردد . ارتفاع بیش از اندازه باعث توزیع نامناسب هوا، عدم سرمایش و گرمایش مناسب می شود . ارتفاع معمول 3 متر می باشد .
اگر کاور های مسدود کننده که برای این نمونه یونیت های داخلی در نظر گرفته شده و باید در مسیر های تخلیه هوای خروجی در جای مناسب نصب گردند نصب نشود، توزیع مناسب هوا بخوبی صورت نمی گیرد و باعث عدم آسایش افراد است .
دستگاه های داخلی اسپلیت را در معرض هوای گرم و مرطوب محیط بیرون نصب نکنید، زیرا موجب از دست دادن سرمایش و تقطیر رطوبت محیط و در نتیجه جمع شدن آب در اطراف دستگاه می شود.
دستگاه داخلی، مخصوصا در حالت گرمایش باید در محلی مناسب نصب شود تا توزیع مناسب دما و جریان هوا در تمام محیط وجود داشته باشد .
یونیت داخلی را در مکان هایی که هوای آنها حاوی دود، گردوغبار و روغن است نصب ننمایید .
مکش بخار روغن موجب گرفتگی فیلتر دستگاه شده و کارآیی اواپراور را کاهش می دهد . اگر دستگاه به طور دائم تحت یک چنین شرایطی کار کند خراب می شود . لذا مکان مناسبی در نظر گرفته تا بخار مستقیم روغن توسط دستگاه مکیده نشود .
دستگاه ها را در معرض لرزش و صدای شدید نصب نکنید . فرکانس هایی که توسط بعضی از دستگاه ها ایجاد می شود، فرمان های الکترونیکی یک دستگاه تهویه مطبوع را مختل می کند و این امر باعث می شود که یا دستگاه عمل نکند یا غیر عادی عمل کند .
به گرد و غبار و آلودگی هایی که وارد لوله های مبرد می شوند دقت کنید .
آلودگی هایی که در لوله ها قبل از نصب، در اثر درپوش نکردن لوله ها ممکن است به وجود آید ، باعث مسدود کردن لوله مویین و همچنین در کوتاه مدت و یا دراز مدت بستگی به میزان آلودگی، کمپرسور را خراب می کند . هنگامی که سر لوله ها از قبل باز است آن ها را با ازت تمیز کنید . هرگز داخل لوله ها را با هوا یا اکسیژن تمیز نکنید . 
اجازه ندهید آب به داخل لوله های مبرد وارد شود . اگر آب به داخل سیستم وارد شود، مشکلات بزرگی برای سیستم ( از جمله یخ زدگی در سر لوله مویین، اسیدی شدن روغن، ایجاد خورندگی و در نهایت خراب شدن یا سوختن کمپرسور ) ایجاد می کند .
بنابراین هنگامیکه در یک روز بارانی در حال کار هستید، درب لوله ها را به طرز مناسبی ببندید .
پس از باز کردن درپوش لوله ها بلافاصله لوله ها را ده دستگاه متصل نمایید .
اگر در داخل لوله ها هوا وجود داشته باشد، در زمانی که وکیوم یا هواگیری به خوبی انجام نشود هوای موجود در سیستم، فشار غیر طبیعی در دستگاه به وجود می آورد و ظرفیت دستگاه را کاهش می دهد و موجب سدمه دیدن کمپرسور می گردد . لذا بعد از نصب، تست فشار با ازت و وکیوم مناسب توصیه می گردد .
بیش از اندازه سیستم را شارژ یا کپسول را وارونه نکنید .
وقتی مبرد بیش از اندازه شارژ گردد در اثر تراکم مایع باعث خرابی کمپرسور می گردد . بنابراین به میزان لازم مبرد به سیستم شارژ کنید . این مقدار بر حسب کیلوگرم روی دستگاه نوشته شده است. برای دقت بهتر است از ترازوی دیجیتالی در هنگام کار استفاده کنید که برای همین منظور ساخته شده اند . شارژ گاز را به صورت مایع انجام ندهید مگر در مورد گاز R- 410 A که جایگزین R- 22 است و باید به صورت مایع شارژ گردد . البته سیستم های اسپلیت از قبل در کارخانه شارژ شده اند و نیازی به شارژ ندارند، مگر در مواقعی که به دلایلی نیاز به شارژ مجدد داشته باشند و یا به بعلت طولانی شدن مسیر لوله کشی به مقداری شارژ اضافه نیاز دارند . 
برای تمیز کردن از اکسیژن استفاده نکنید . زیرا امکان انفجار کمپرسور وجود دارد. وقتی اکسیژن در مدار باقی بماند بسته به غلظت و دمای اکسیژن، روغن کمپرسور ممکن است ناگهان سوخته یا سبب انفجار گردد .
از طول لوله کشی بیش از اندازه استاندارد جلوگیری کنید. لوله کشی بیش از اندازه استاندارد علی رغم اینکه ظرفیت دستگاه را کاهش داده، باعث کم شدن سطح روغن در کمپرسور شده و در نهایت خرابی کمپرسور می شود .
هرگز یونیت داخلی و خارجی را در ارتفاع بیش از اندازه استاندارد قرار ندهید.
این عمل باعث جمع شدن روغن کمپرسور در یونیت داخل شده و برگشت آن به یونیت بیرونی کمپرسور را دچار مشکل نموده و باعث صدمه دیدن کمپرسور می شود .
مراقب باشید که لوله ها دو پهن نشوند، زیرا ظرفیت دستگاه کاهش یافته و یک بار اضافی به کمپرسور وارد می کند که باعث خراب شدن آن می گردد . همچنین در قسمت دو پهن شده امکان ترک خوردن و نشت وجود دارد، لذا از لوله خم کن مکانیکی و یا فنر خم کن برای خمکاری لوله ها استفاده کنید .
به سایز لوله های مبرد توجه داشته باشید. اگر سایز لوله ها بزرگتر از اندازه باشد جریان مبرد را در هنگام کار کاهش داده و باعث برگشت روغن به کمپرسور می شود . اگر سایز لوله ها خیلی کوچکتر از اندازه باشد باعث افزایش افت و کاهش ظرفیت سیستم می شود.
به ایزوله کردن و عایق کاری لوله های مبرد توجه کنید. اگر لوله رفت و برگشت هر دو در یک عایق قرار بگیرند در اثر تبادل حرارت بین دو لوله رفت و برگشت یک فشار نا متعادل در سیستم بوجود آمده که نتیجه آن کاهش ظرفیت دستگاه و ایجاد فشار غیر طبیعی می شود . لذا لوله های گاز و مایع را باید جداگانه ایزوله و عایق کاری نمود .
به شیر سه راهه ( شیر شارژ ) دستگاه توجه کنید. اگر در زمان کارکرد دستگاه شیر سه راهه بسته باشد گاز کمپرسور بر نمی گردد و در نتیجه دستگاه متوقف شده و سرما یا گرما ایجاد نمی شود . بعد از هواگیری حتما مطمئن شوید شیر سه راهه باز است .
































 }

راه های تحصیل در استرلیا در سطح کارشناسی و دلایل مهاجرت به ایتالیا

اخذاقامت در ایتالیا در سطح کارشناسی و مهاجرت به اتریش



آمریکا یکی از کشورهایی است با داشتن دانشگاههای طراز اول، دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند و شرایط نسبتا مناسبی را برای تحصیل آن ها فراهم می نماید.

به طور کلی دانشگاه های آمریکا به دو گروه ایالتی (state school) و خصوصی (private school) تقسیم می‌شوند. دانشگاه های ایالتی معمولاً بسیار ارزان‌تر هستند اما ممکن است برای پذیرش دانشجویان خارجی (international students) محدودیت ظرفیت داشته باشند.

 

علاوه بر آن دانشگاه های آمریکا را می‌توان بر حسب اینکه مراکز تحقیقاتی هستند یا نه به دو گروه تقسیم کرد:

-گروه اول دانشگاه‌هایی هستند که در کنار تدریس مراکز تحقیقی هم هستند و دانشجویان مقطع دکترا می‌پذیرند (Universities).

-گروه دوم دانشگاه‌هایی هستند که تنها به تدریس می‌پردازند و دوره‌های دو ساله یا چهار ساله داشته و مدارکشان حداکثر تا مقطع لیسانس است (Colleges).

در آمریکا به تحصیلات تا مدرک لیسانس undergraduate program و بعد از آن (فوق لیسانس و دکترا) graduate program گفته می‌شود.

آخرین تقسیم بندی مربوط به تقسیم بندی سال تحصیلی است: ترمی (Semester System) و یک چهارمی (Quarter System). دانشگاه‌هایی که به صورت ‌ترمی کار می‌کنند هر سال تحصیلی را از ابتدای سپتامبر تا آخر ماه می به دو ترم تقسیم می‌کنند که مشابه سیستم ایران است. در سیستم یک چهارمی سال تحصیلی به چهار ربع سه ماهه تقسیم می‌کند.

 

انواع مدارک کارشناسی ارشد در آمریکا:

به طور کلی دو نوع مدرک فوق لیسانس در آمریکا وجود دارد. مدارک حرفه ای (Professional Degrees) و مدارک تحقیقی (Research Degrees). بنا به رشته تحصیلی مدارک حرفه ای ممکن است نام‌های متفاوتی داشته باشند. مثلاً در رشته های مهندسی ممکن است Master of Engineering یا Master of Science in Engineering باشند. مدارک تحقیقی همه تحت یک نام Master of Science ارائه می‌شوند.

 

این دو مدرک چند تفاوت اصلی دارند:

پیش‌نیازها: برای مدارک حرفه ای دانشجویان نیازی به نوشتن تز یا مقاله تحقیقاتی ندارند و تمرکز اصلی پروگرام روی گذراندن معمولاً 30 واحد درسی و تمام کردن یک یا دو پروژه است. در مدارک تحقیقی دانشجویان ملزم به نوشتن یک پایان نامه تحقیقاتی هستند و معمولاً باید یک مقاله تحقیقی نیز به چاپ برسانند و در عوض تعداد واحد درسی کمتری بر می‌دارند.
طول دوره تحصیلی: مدارک حرفه‌ای معمولاً دوره ای یک ساله دارند اما مدارک تحقیقی دو ساله هستند که دانشجویان سال اول را بیشتر با کلاس‌ها و سال دوم را با تحقیق می‌گذرانند.
کمک‌های مالی: مدارک حرفه‌ای بیشتر به چشم یک سرمایه‌گذاری برای بالا بردن موقعیت کاری دیده شده و کمک‌های مالی کمتری دریافت می‌کنند (یا اصلاً دریافت نمی‌کنند). کمک‌های مالی دانشجویان عمدتاً از بودجه تحقیقاتی تامین می شود که استاد مربوطه برای یک موضوع خاص از دولت می‌گیرد. به علت اینکه مدارک حرفه ای کار تحقیقی انجام نمی‌دهند امکان برخورداری از این بودجه‌ها هم برای دانشجویان متقاضی مدارک حرفه‌ای وجود ندارد. ممکن است در حالت‌های خاص بخشی از شهریه به دانشجو بخشیده شود.
پذیرش گرفتن: دقیقاً به این علت که خود دانشجو معمولاً باید هزینه تحصیل مدارک حرفه ای را متقبل شود پذیرش گرفتن از این مدارک راحت‌تر از نوع تحقیقی آن است. علاوه بر این خیلی از دانشگاه‌ها مدارک تحقیقی فوق لیسانس را فقط به صورت پیوسته با مدرک دکترا ارائه می‌کنند. اگر نمره های خیلی خوبی ندارید و امکان مالی یک سال شهریه دادن هم برایتان فراهم است این نوع مدارک حرفه‌ای می‌توانند گزینه خوبی باشند.
اعتبار: هردو مدرک در آمریکا دارای اعتبار یکسان هستند و دانشگاه‌های طراز اول از هردو مدرک ارائه می‌کنند. تفاوت این دو مدرک نه در اعتبار آن‌ها بلکه در نوع دانشجویانی است که جذب می‌کنند. دانشجویان مدارک حرفه ای بیشتر جذب بازار کار می‌شوند اما دانشجویان با مدرک تحقیقاتی بیشتر علاقمند به تحقیق و یا ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند.
پذیرش دکترا: اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارید مدارک تحقیقی گزینه بهتری هستند. چرا که در طی دوره تمرین تحقیق کردن خواهید کرد و با بسیاری از مهارت‌های لازم برای موفقیت در مقطع دکترا آشنا خواهید شد. همین آشنایی و نیز مقالات تحقیقی شما در طی دوره فوق لیسانس شانس پذیرش در مقطع دکترا را بالاتر می‌برد. هر چند که با هر دو مدرک می‌شود وارد مقطع دکترا شد.
 





مدارک مورد نیاز:

ریز نمرات (Transcript)

معمولاً دو تا سه نسخه رسمی از ریز نمرات تمام دانشگاه‌هایی که قبلاً رفته‌اید لازم است. لازم است که کارنامه‌ها را در پاکت‌های مهر و موم شده بفرستید که این مهر و موم باید توسط دانشگاه مربوطه انجام شود. اگر اصل کارنامه به فارسی است می‌بایست ترجمه رسمی آن را هم همراه با نسخه اصلی در پاکت گذاشته و مهر و موم کنید. برای دانشجویانی که در سال آخر تحصیل هستند و یا کارنامه‌شان هنوز آزاد نشده برای مراحل مقدماتی پذیرش گرفتن احتمالاً فرستادن نسخه غیر رسمی کارنامه که همراه با گواهی از رییس دانشکده یا آموزش که مبتنی بر درستی مندرجات کارنامه باشد کفایت می‌کند. اما باید توجه کنید که در صورت پذیرش گرفتن دانشگاه مقصد یک نسخه از کارنامه رسمی شما را درخواست خواهد کرد. برای گرفتن کپی رسمی کارنامه معمولاً مدرک تحصیلی باید آزاد شده باشد یا به اصطلاح خریداری شود. این به این معنی است که شما هیچ بدهی به دانشگاه و وزارت علوم ندارید.

فرم‌های تقاضا (Application Forms)

فرم‌های تقاضا معمولاً حاوی سئوالات کلی در مورد متقاضی (Applicant) هستند. بسیار مهم است که این فرم‌ها دقیق و کامل پر شوند. تا زمانی که این فرم‌ها را کامل نکنید و نفرستید بررسی تقاضای شما به جریان نخواهد افتاد. معمولاً اکثر دانشگاه‌ها این فرم‌ها را به صورت آنلاین در دسترس دارند که کار شما را راحت‌تر خواهد کرد.

توصیه نامه‌ها (Recommendation Letters)

توصیه‌ نامه ها بخش خیلی مهمی از پرونده شما هستند. این توصیه‌نامه ها باید توسط استادانی که رابطه دانشگاهی یا حرفه ای با شما داشته‌ اند نوشته شود. دانشگاه‌ها معمولاً دو یا سه توصیه نامه درخواست می‌کنند. این توصیه نامه‌ها را برای پر کردن به افرادی بدهید که شما را خوب می‌شناسند (از لحاظ علمی یا کاری) و مطمئن هستید که درباره شما مطالب خوبی خواهند نوشت و مهارت‌ها و نکته های مثبت شما را گوشزد خواهند کرد. در نامه باید تشریح شده باشد که شخص توصیه‌کننده چه مدت است که شما را می‌شناسد، فکر می‌کند که قابلیت‌های شما کدام هستند، و چرا شما شایستگی دارید که از دانشگاه مقصد پذیرش/کمک مالی بگیرید. توجه داشته باشید که توصیه نامه باید نشان بدهد که فرد توصیه کننده شما را خیلی خوب می‌شناسد. فراموش نکنید که کمیته پذیرش (Admission Committee) مخصوصاً می‌خواهد بداند که چرا شما برای این دانشگاه/رشته مناسب هستید. این نکته مخصوصاً برای متقاضیان مدرک دکترا مهم است.

Statement of Purpose

این بخش احتمالاً سخت‌ترین بخش پرونده شما خواهد بود. در این قسمت شما تشریح خواهید کرد که چه کسی هستید، چه پیشینه علمی و کاری دارید، چرا علاقمندید که در این دانشگاه و رشته به خصوص ادامه تحصیل دهید، و دیدگاه و هدفتان در باره آینده بعد از تحصیل چیست. به بیان دیگر شما عملا می‌خواهید کمیته پذیرش را ترغیب و قانع کنید که شما را به خیلی از متقاضیان دیگر ترجیح بدهند. نوشته شما باید به روشنی توضیح دهد که برای چه رشته‌ای تقاضا می‌کنید، انگیزه شما چیست، چه چیزی می‌خواهید به دست بیاورید، و چگونه می‌توانید برای دانشگاه مقصد و محیط علمی آن مفید باشید.

.C.V

یکی از مؤثرترین و مهم‌ترین ابزار برای بدست آوردن موقعیت‌های تحصیلی در آمریکا، ایجاد ارتباط موثر است. به همین علت تهیه یک C.V خوب در کسب پذیرش یک دانشگاه بسیار موثر است. بعضی از دانشگاه‌ها دانشجویان را ملزم می‌کنند که یک فرم استاندارد C.V مخصوص دانشگاه را پر کنند. با این حال در بیشتر موارد این به خود متقاضی بر می‌گردد که چگونه یک C.V را تهیه کند. یکی از نکته های کلیدی در تهیه C.V این است که اگر متقاضی در پی کسب موقعیت تحصیلی است باید سوابق تحصیلی و تحقیقاتی خود را در صفحه اول ارائه دهد. اما در صورتی که C.V برای کسب موقعیت شغلی است – که در این حال معمولاً به آن رزومه (Resume) می‌گویند – لازم است که اول به تجربیات کاری اشاره شود. معمولاً C.V از 2-3 صفحه بیشتر نیست. وقتی که با استادی مکاتبه می‌کنید چیزی که برای معرفی بیشتر خود برای او می‌فرستید. C.V است. بسیاری از دانشگاه‌ها هم آن را جزو یکی از مدارکی قرار می‌دهند که باید برای کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرستاده شود. بهتر است که C.V به فرمت pdf یا rtf تبدیل شود چون در این صورت امکان باز شدن فایل شما توسط اغلب سیستم‌ها وجود دارد و از طرف دیگر فایل تهیه شده با همان “تنظیمات صفحه ای” مورد نظر شما پرینت خواهد شد. بعضی‌ها هم اعتقاد دارند که فرمت pdf رسمی‌تر است.

امتحانات استاندارد (GRE ,TOEFL , …)

تعداد زیادی از دانشگاه های آمریکا TOEFL را به IELTS ترجیح می‌دهند و بیشتر دانشگاههای سطح بالای آمریکا نمره IELTS را قبول نمی‌کنند. بنابراین اگر کسی به طور همزمان در حال تقاضا دادن برای چند کشور مختلف است، باید اطلاعات لازم برای مدرک زبان مورد قبول هر دانشگاه را کسب کند.

علاوه بر امتحان تافل شما ممکن است لازم باشد که در امتحانات دیگری هم که اصطلاحا به آن‌ها امتحانات استاندارد (Standardized tests) گفته می‌شود شرکت کنید. به عنوان مثال دانشجویان رشته‌های مهندسی و علوم باید امتحان GRE عمومی (GRE General) و دانشجویان رشته‌های مدیریت (MBA=Master of Business Administration) باید امتحان GMAT را بدهند. بعضی از رشته‌های علوم علاوه بر امتحان عمومی GRE شاید لازم باشد که بخش‌های مربوط به رشته خودشان (GRE Subject) را هم بگذرانند. این امتحانات معمولاً از تافل سخت‌تر هستند چون برای تمام دانشجویان متقاضی (و نه فقط خارجی‌ها) طراحی می‌شوند و دانشجویان آمریکایی هم باید در آن‌ها نمره حد نصاب را کسب کنند.

 

TOP پرداخت هزینه تحصیل در آمریکا

هزینه تحصیل در آمریکا مخصوصاً برای دانشجویان خارجی بسیار بالاست. معمولاً دانشجویان از یکی از سه طریقه بورس (fellowship)، دستیار تحقیق یا RA ٬ research assistantship و یا دستیار تدریس یا TA ٬ teaching assistantship نه تنها از پرداخت شهریه معاف می‌شوند، بلکه درآمدی نیز کسب می‌کنند.

 

Fellowships and Scholarships یا بورس‌های تحصیلی

بورس‌های تحصیلی داری انواع گوناگونی است که معمولاً از سوی دانشکده‌ها یا شرکت‌ها و مؤسسات خارج از دانشگاه به منظور تشویق در اختیار دانشجویان مستعد در تعدادی محدود قرار می‌گیرد. خصوصیت اصلی بورس‌ها این است که بر خلاف کمک هزینه در ازای گرفتن آن لازم نیست کار بکنید. معمولاً برای کسب fellowship نمره GRE و معدل دوران لیسانس و فوق لیسانس (GPA) و توصیه نامه های اساتید بسیار مهم هستند. این مورد معمولاً توسط اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی می‌شود و بسیار رقابتی است. مدارک و شرایط لازم برای کسب چنین موقعیتی را در وب سایت دانشگاه مورد نظر می‌توانید پیدا کنید.

Teaching Assistantship

شما به عنوان یک TA بری همکاری با یک نفر استاد در تدریس یک دوره به خصوص انتخاب می‌شوید. ضمن اینکه وظیفه افراد TA از تنوع بسیاری برخوردار است که به صورت عمومی شامل نمره دادن، کمک به دانشجویان و اداره جلسات هفتگی می‌باشد. سمت شما به عنوان دستیار تدریس بستگی به نظر استادی دارد که با وی همکاری دارید. تعدادی از اساتید ممکن است که از شما بخواهند که به مدت 40 ساعت در هفته با آنان همکاری نمایید و تعدادی نیز ممکن است تنها خواستار تصحیح اوراق امتحان باشند. کسب موقعیت TA به تسلط دانشجو به زبان انگلیسی و توانایی تدریس بستگی دارد. این موقعیت به خصوص برای کسانی که می‌خواهند با فرهنگ و زبان آمریکایی آشنایی زیادی پیدا کنند و به خصوص برای کسانی که می‌خواهند در آینده همین شغل (تدریس در دانشگاه) را ادامه دهند بسیار مفید است. معمولاً دانشگاه‌های مختلف کلاس‌ها و یا دوره‌هایی برای دانشجویان خارجی متقاضی TA دارند. تدریس موفق در کلاس‌های درس آمریکا تا حد زیادی به مدیریت کلاس وابسته است.

Research Assistantship

در موارد بسیاری اساتید از طریق پروژه های تحقیقاتی بودجه ای کسب می‌کنند که قسمتی از این بودجه به دانشجویان فوق لیسانس یا دکترا به عنوان RA تعلق می‌گیرد. از آنجا که اساس بدست آوردن RA به نوع پروژه تحقیقاتی و تخصص استاد مورد نظر بر می‌گردد، بهترین کار برای اطلاع از این موقعیت‌ها، تماس مستقیم با استاد مربوطه است.

 

 مهاجرت به استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا 

 

 

اعلام نوع های کاندوم های خارجی و شناختن فروشگاه های خرید و فروش محصولات زوج ها

شناختن طرح های کاندوم های طعم دار و آشنایی با فروشگاه های خرید و فروش اجناس زوج ها

پس مقاله زیر که به معرفی انواع کاندوم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

اطلاعاتی درباره کاندوم های مردانه

۱) کاندوم مردانه چیست؟

کاندوم مردانه پلاستیکی نازک و پوشاننده است که برروی آلت جنسی مردانه در حالت نعوظ کشیده می شود. کاندوم مردانه روی آلت جنسی مردان کشیده شده و از ورود منی (مایعی که حاوی اسپرم است) به بدن خانم ها جلوگیری می نماید.

۲) کاندوم مردانه از چه چیزی ساخته می شود؟

اکثر کاندوم ها از پلاستیک خاصی که لاتکس نام دارد، ساخته می شوند. کاندوم های لاتکسی، موثرترین کاندوم ها در پیشگیری از بیماری های مقاربتی هستند. اخیرا کاندوم های ساخته شده از پلی اورتان نیز تولید می شوند. این کاندوم ها از کاندوم های لاتکسی گران تر بوده و بنظر می رسد راحت تر پاره می شوند. این نوع کاندوم ها عموما توسط افراد حساس به کاندوم های لاتکسی استفاده می گردند.

۳) چه انواعی از کاندوم های لاتکسی موجود است؟

کاندوم ها در همه اشکال، اندازه ها و مواد ساخته می شود. در ادامه چندین مشخصه خاص هنگام خرید کاندوم ذکر می شود:

اندازه – اندازه استاندارد، تقریبا برای بیشتر مردان مناسب است. کاندوم ها در سایزهای بزرگتر و کوچک تر نیز موجود هستند.

شکل – بعضی از کاندوم ها هستند که چیزی پستانک مانند در بالای خود داشته که برای نگه داری مایعات در آن استفاده می شود. سایر کاندوم ها تهی گردشده دارند.

ضخامت – کاندوم های بسیار محکم موجود می باشند. این کاندوم ها محکم تر بوده و برای افرادیکه مشکل پاره شدن کاندوم دارند، مناسب هستند. کاندوم های بسیار باریک نیز موجود هستند، اما بدلیل احتمال پارگی توصیه نمی شوند.

کاندوم های روغنی – این کاندوم ها روغن کاری شده و عموما روغن ها حاوی موادی برای کشتن اسپرم می باشد.

کاندوم های طعم دار – این کاندوم ها برای رابطه جنسی دهانی بوده و روغن کاری شده نیستند.

کاندوم های رنگی – کاندوم های مردانه در رنگ های مختلفی موجود هستند، این کاندوم ها تفاوتی باهم نداشته و رنگ آنها باعث بهتر و یا بدتر بودن آنها نمی شود.

در همین راستا آموزش فوق که به توضیح انواع کاندوم و راه های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم - خرید عرقیات گیاهی

دیزاین آشپزخانه

عنوان: قالب آشپزخانه شیک



طراحی دکوراسیون آشپزخانه از مهمترین قسمت های منزل به شمار می رود و نکات مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند.

آشپزخانه شما هرچقدر هم که کوچک باشد، بازهم جایی برای قراردادن میز غذاخوری درآن می توان پیدا کرد. این روزها با توجه به شیوع مشکلات جسمانی و شکایت بسیاری از افراد ، از دردهای استخوانی در نواحی زانو و کمر، متخصصان همواره کاربرد میز و صندلی را به جای نشستن بر سر سفره ضروری می‌دانند. در واقع، به این ترتیب دیگر نیازی نیست که زانوها به طور کامل جمع شده و کمر و پشت برای خوردن غذا به حالت خمیده درآیند. پزشکان برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، این شرایط صرف غذا و نشستن صحیح روی صندلی را حتی از سنین کودکی و نوجوانی نیز توصیه می‌کنند.

البته با توجه به فرهنگ مهمان‌نوازی ما ایرانیان، در خانه اغلب- در صورتی که فضا اجازه دهد- فضایی به قرار دادن سرویس میز و صندلی غذاخوری اختصاص می‌یابد؛ یعنی در واقع میز و صندلی غذاخوری عموما جزو سرویس مبلمان به حساب می‌آید؛ غافل از اینکه وجود این تسهیلات برای اهالی خانواده- که روزی 3 بار به آن نیاز دارند- ضرورت بیشتری دارد.

بهترین مکان برای این منظور نیز آشپزخانه است؛ به‌خصوص آنکه  مانند تصویر اصلی این مطلب همزمان با نشستن پشت میز و صرف غذا شاهد درختان و فضای باصفای بیرون هم باشید. کاربرد میز و صندلی در آشپزخانه چندین مزیت مهم دارد.

مزایای میز و صندلی در آشپزخانه

1 - میز و صندلی- و در واقع افراد- به مراکز اصلی آشپزخانه یعنی اجاق گاز، یخچال و سینک ظرفشویی نزدیک بوده و در نتیجه شما حین صرف غذا می‌توانید هرگونه کمبودی را به‌راحتی- تنها با طی چند قدم- برآورده کنید.

نکته: اگر در محیط آشپزخانه امکان قرار دادن میز و صندلی وجود نداشت، میز و صندلی غذاخوری را در نزدیک‌ترین فضا به آشپزخانه قرار دهید.

2 - با صرف وعده‌های غذایی در محیط آشپزخانه، در فضاهای دیگر خانه ریخت و پاشی نشده و در ضمن تمیزکاری در این محیط نیز به جهت نوع پوشش‌ها -به‌خصوص کفپوش- بسیار راحت‌تر از دیگر محیط‌ها انجام می‌شود. این موضوع در مورد خانواده‌های بچه‌دار بسیار حائز اهمیت است.

3 - وجود میز و صندلی غذاخوری یا به اصطلاح عام صبحانه‌خوری در آشپزخانه، باعث ایجاد رابطه بیشتر بین اهالی خانواده می‌شود؛ به این ترتیب وقتی خانم خانه در حال پخت و پز است و بقیه اعضای خانواده نیز کاری برای انجام دادن ندارند، روی صندلی‌ها نشسته و همزمان با صحبت کردن با خانم خانه در آن چند ساعت حضور در خانه، ارتباط‌ها نزدیک‌تر خواهد بود.

به‌علاوه، این میز گاهی حتی نقش میز تحریر را برای بچه‌های دبستانی- آن هم هنگام انجام تکالیف و دیکته‌های شبانه- ایفا می‌کند. به این صورت مادر خانه می‌تواند همزمان با انجام کارهای مربوط به آشپزی، به تکالیف فرزند محصلش نیز رسیدگی کند.

نکته: این 2 مورد اخیر در مورد آشپزخانه‌های با سیستم باز -که پیشخوان به‌عنوان میز غذاخوری محسوب می‌شود- نیز صدق می‌کند.

4 - علاوه بر موارد فوق، این میز به‌عنوان میز کار در آشپزخانه نیز به حساب آمده و خانم خانه می‌تواند به جای ایستادن در پشت یکی از سطوح کابینت برای انجام کارهای مربوط به آماده‌سازی آشپزی، به صورت نشسته روی صندلی و در پشت میز کارهایش را انجام دهد که این موضوع در حفظ سلامت او بسیار مفید خواهد بود.

5 - میز و صندلی‌های مربوط به آشپزخانه به لحاظ جنس به صورتی هستند که تمیز کردن و شست‌وشوی آنها به راحتی انجام می‌گیرد؛ در حالی که اگر شما بخواهید میز و صندلی غذاخوری مهمان را برای خودتان نیز مورد استفاده قرار دهید، امکان لکه‌دار شدن پارچه صندلی‌ها- به‌خصوص در صورت حضور بچه‌های کوچک در خانه- بسیار زیاد است.

6 - یک مزیت بسیار مهم میز و صندلی آشپزخانه در ایام عید است. در این روزها با توجه به اینکه بازار رفت و آمدها بسیار داغ است و معمولا با برنامه‌ریزی‌های قبلی نیز انجام نمی‌گیرد، صرف غذا در محیط جداگانه‌ای مثل آشپزخانه باعث می‌شود فضاهای دیگر خانه به‌هم ریخته نشده و هر آن برای پذیرایی از مهمانان آماده باشد.

کارشناسان گروه معماری فرم و فضا می گویند آشپزخانه ها مانند هر فضای داخلی دیگری می توانند اشکال و پلان های مختلف داشته باشند که هرکدام از آن ها بسته به شرایط استفاده شان می توانند پتانسیل ها و امکاناتی را در اختیار کابران فضا قرار دهند.

نور در آشپزخانه
براى تزئین آشپزخانه از نور طبیعى و مصنوعى استفاده مى کنیم. پنجره در ارائه نور طبیعى به آشپزخانه از اهمیت زیادى برخوردار است. معمولاً پنجره مى تواند در صورت مشرف بودن به فضاى سبز یکى از تابلوهاى آشپزخانه باشد. پنجره رابطى است بین آشپزخانه و فضاى خارج که بهتر است در مقابل منظره اى زیبا قرار داشته باشد.

رنگ در آشپزخانه
نور عاملى است که به وسیله آن رنگ ها مشاهده مى شوند. رنگ ها هر کدام پیام، حالت و خصوصیتى خاص دارند. رنگ ها بیان کننده شخصیت اشخاص و رساننده پیام هاى مختلفى هستند. آگاهى از این مسائل باعث مى شود که براى بیان احساس درونى مان از ابزار درست استفاده کنیم. مى توان با ارائه یک رنگ خاص در آشپزخانه یا جابه جایى رنگ ها و در کنار هم قرار دادن آنها، احساس و اندیشه درونى مان را به بیننده انتقال داد. اصولاً رنگ تجهیزات آشپزخانه باید مناسب و آرام بخش باشد.


 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون