وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

خوراکی ها و نوشیدنی های باتاثیر در کاهش التهاب

خوراکی ها و آب میوه های موثر در بهبود التهاب

باتوجه به مطالعه تازه محققان کالج ایالتی جورجیا، ترکیب طبیعی (رسوراترول) که عمدتاً در مواد غذایی یافت می گردد، به بهبود التهاب در بدن کمک میرساند.

 به گفته مهر رسوراترول ترکیبی طبیعی است که موجب افزایش حافظه شده و به جسم انسان کمک می کند تا بر مشکلاتی مانند سرطان روده، سرطان ریه و فراموشی فائق آید.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

این توصیه ها را برای سفر به خارج از کشور مد نظر داشته باشد


این نکات را برای مسافرت به خارج از ایران در نظر داشته باشد

قبل از مسافرت، سعی کنید اطلاعات‌تان را در باره ی منطفه ای که قصد دارید به آن بروید را بالا ببرید

  اکثر خانواده ها قصد می گیرند تا به دیدن از دوستان خارجی راهی شوند و

حداقل چند هفته ای در جوار دوستانشان به سر ببرند. در این بین احتمالا بعضی از خانواده ها هم

 قصد می کنند که ازجهت دیدار با اولادهای خارجی یشان مسافرت کنند.

گاهی این اقامت ها به مدت کوتاه محدود می شود و البته گاهی هم چندین و چند ماه ادامه می یابد و احتمال دارد که به دلیل ارتباطات طولانی تنش و دلخوری هایی پیش بیاید. از این رو اگر برای ملاقات با فرزندان یا سایر افراد خانواده در فکر سفر هستید و تجربه کافی در مورد اقامت در کشورهای خارجی ندارید، توصیه می شود که این نکات را مد نظر قرار دهید.

1.  مدت اقامت‌تان را طولانی نکنید و اگر چنین برنامه‌ای دارید، برای داشتن مسکن جداگانه اقدام کنید. اگر برای اجاره مسکن مشکل مالی دارید چاره‌ای نیست جز اینکه مدت اقامت را کوتاه‌مدت در نظر بگیرید.

2.  قبل از سفر نزد پزشک بروید و داروهای لازم را از داروخانه بگیرید چون اگر در سفر خارج از کشور دارویی را تمام کنید هیچ داروخانه‌ای بدون نسخه به شما دارو نمی‌فروشد. حتما قرص‌ها را بشمارید و کمی هم داروی اضافه‌تر همراه‌تان باشد.

3. حتما کتاب زیاد بخوانید و سعی کنید اطلاعات‌تان را در مورد کشوری که به آن سفر کرده‌اید و بستگان‌تان در آن اقامت دارند، بالا ببرید. به اخبار روز توجه داشته باشید و در جریان تحولات و موضوعات اطراف‌تان قرار بگیرید.

4. نکات منفی و غمگین زندگی‌تان را به همراه خود به خانه دیگران نبرید. غر نزنید. خیلی اظهارنظر نکنید. برای پر کردن اوقات فراغت خاطره بنویسید.

5. گوش‌هایتان را روی خیلی از مسائل ببندید. رازهای کوچک را از این خانه به آن خانه نبرید. در مسائل خانوادگی فرزندان‌تان دخالت نکنید. حتما عروس‌ را به چشم دختر و داماد را به چشم پسرتان ببینید. از جوان‌ها توقع نداشته باشید زودتر از موعد تجربه کافی داشته باشند. قبول کنید که دنیا تفاوت کرده است.


6. برنامه‌ای برای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از هوای آزاد و تازه استفاده کنید.

سفر به خارج از کشور,سفر های خارجهبر

هنکام سفر, برنامه‌ای برای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از هوای آزاد و تازه استفاده کنید

 
7. در صورت امکان شیک و تمیز‌تر از قبل باشید. بستگان دوست دارند شما را سرحال، مرتب و شادتر از قبل ببینند.

8. آب زیاد بنوشید چون به شادابی شما کمک می‌کند. در هر خانه‌ای پارچ آب در نزدیکی خودتان داشته باشید و آن را مورد استفاده شخصی قرار دهید.


9. در طول روز طوری برنامه‌ریزی کنید که زیاد در دست و پای بستگان تان نباشید و خودتان برنامه‌ای مستقل ترتیب دهید.

کابینت خانه ام دی افیا فلزی را به چه طریق خریداری کنیم؟

 کابینت منزل MDF یا فلزی را به چه طریق خریداری کنیم؟

 کابینت منزل MDF یا فلزی را به چه طریق بخریم؟

دراین روزها طرفدارانMDF خیلی زیاد تر از   کابینت فلزی   می باشند. می توان گفت بازار پررونق را باید بدهکار زیبایی مدرنی دانست که این طرح کابینت به خانه افراد می دهند.همچنین این را هم نباید فراموش کرد که  جنس عالی ام دی اف در مقابل حرارت، رطوبت، مواد شیمیایی و
باکتری بسیار بادوام می باشد. سبکی، قابلیت اجرای طرح های خلاقانه، که نتیجه ی عدم محدودیت در اشکال و ابعاد موجود است را هم به این مزایا اضافه کنید.

 

مدل کابینت

مدل کابینت

کابینت های فلزی ازورق آهن سفید یعنی همان گالوانیزه 60 صدم ساخته میشوند. صرفنظرازقیمت پایین این کابینتها،لبه های تیزدرها و ورقه ای فلزی خشن به کاررفته درآن مشکل ساز هستند.

رنگ این کابینت ها پس ازمدتی پوسته پوسته وکنده میشود. بازوبسته کردن درهای آن پرسروصدا است. همچنین دربرخی مواقع امکان برق گرفتگی به علت اتصالی سیمهای برق وجود دارد.

. اگرکابینتهای شما در چیدمان آشپزخانه فلزی باشد حتما میدانید که آنها پس ازچند سال دچار پوسیدگی می شوند پوسیدگی های جزیی را بتراشید تا برطرف شوند

وآن قسمت را با محلول ضدزنگ بپوشانید و سپس رنگ بزنید درضمن میتوان مشکل ریزش رنگ کابینت بدنه فلزی را با استفاده ازرنگ استاتیک برطرف کرد.

توصیه هایی که می بایست در مورد تور شهر مذهبی مشهد بدانید

نکاتی که باید در باره ی تور شهر مقدس مشهد دانست

نکاتی که باید در مورد سفربه مشهد بدانید

شهر مذهبی مشهد بزرگ شهری در ناحیه شمال شرقی دولتایران و مرکز استان خراسان رضوی است که در دوره افشاریان مرکز  دولتایران می بوده. این شهر دومین شهر گسترده  کشورایران بعد ازاستان تهران و نیز دومین شهر جهان در جاذبه توریست مذهبی به شمار می رود به همین علت تور مشهد یکی از محبوبترین سفرهای  کشورایران است.


تور فوق العاده مشهد مقدس:

 
شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 میلیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.

 

در تور مشهد مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر حرم امام رضا به مکان‌های دیدنی دیگر هم رفته و از آن‌ها لذت ببرند. بسیاری از گردشگران مشهد فقط از چند جای محدود دیدن می کنند این در حالی است که مشهد یکی از شهرهای پرجاذبه در ایران است.

 

از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا، مسجد گوهرشاد، مسجد هفتادو دوتن، مصلی طرق، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و ... نام برد. به همین دلیل آژانس های مسافرتی بسیار زیادی مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه می باشند.


تور مشهد در چهار فصل به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. با این شرایط مسافران تور مشهد میتوانند با توجه به خواسته و شرایط در هر زمانی که می توانند با انتخاب یکی از تورهای مشهد سفری آرام و راحت داشته باشند.


جداول ذیل شامل جدیدترین و متنوع ترین تورهای مسافرتی مشهد مقدس می باشد که افراد میتوانند تور مشهد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

تورهای خاص و ویژه مشهد:
تور مشهد,تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد زمینی  تور مشهد با قطار,تور مشهد,تور مشهد لحظه اخری  تور مشهد هوایی ارزان,تور مشهد,تور مشهد زمینی  قیمت تور مشهد,تور مشهد مقدس,تور مشهد با هواپیما  قیمت تور مشهد,تور مشهد ارزان قیمت,تور مشهد لحظه اخری

نوع تور مشهد
 


توضیحات مربوط به تور مشهد:

تور چارتری مشهد:

اصولا ”پروازهایی چارتر هستند که توسط یک ارگان، سازمان، شرکت و . . . به اجاره در بیایند و کادر آن ارگان را از مکانی به مکان دیگر به صورت پرواز چه یک طرفه و چه رفت و برگشت با قرار دادی مدت دار با یک ایرلاین انجام دهند.

 

تور لحظه آخری مشهد:

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

تور با امکانات ویژه مشهد:
تور با امکانات ویژه به توری اطلاق میگردد که در آن آژانس برگزارکننده تور علاوه بر خدمات اصلی اقدام به ارائه خدماتی ویژه در طی سفر به مسافران می نماید. امکاناتی از قبیل هتل ویژه،ترانسفر ویژه و...

* برای مشاهده قیمت های تور مشهد میتوانید بر روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید.

توصیه های باحال پتینه برای تحول دکوراسیون منزل

نکته های باحال پتینه برای تغییر طراحی دکوراسیون اتاق

روش های باحال پتینه برای تحول طراحی دکوراسیون دیوار:


لازم نیست حتما فرد کاربلد باشید. با آموختن پنج نکته اسان می‌توانید دکوراسیون عالی برای اتاق تان درست کنید.

دیوارهاازجمله موثرترین قسمت‌های دکوراسیون خانهند. چرا که رنگ آنها تاثیر بسزایی در ریخت منزل و روحیه حاضرین آن دارند. بااین حال خرابی سطوح منزل نیز به حساب می ایند زیرا اتصال تابلوها پرده‌های زینتی برخورد وسایل منزل باعث اسیب دیدن آنها می‌شود.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

1 - تکنیک پتینه با اسفنج :
این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

2 - تکنیک پتینه با پارچه :
این شیوه نسبت به روش اسفنج، وقت بیشتری از شما می‌گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

3 -‌ تکنیک بافتدار کردن دیوار در پتینه :
در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

4 ‌- تکنیک رنگ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود. اما با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می‌کنند. ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید. حالا یک دستمال نخی زبر را که به صورت مچاله در آورده‌اید را به دیوار خیس به صورت ضربه‌ای بزنید. به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شد و همزمان با انتقال رنگ، نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی می‌ماند.

5 - تکنیک راه راه کردن دیوار در پتینه :
این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.
 
در تمام روش‌‌های فوق هم‌خوانی رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید :
_  در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و...) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.