وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

شرایط اقتصادی ترکیه وروش های اخذ اجازه کار کردن در این کشور

عنوان: شرایط مهاجرت به کشور ترکیه از طریق حرفه در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.


 اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

پس از سالها بحث و بررسی در ماه می سال ۲۰۱۲ لایحه شماره ۲۶۴۴- ماده ۳۵ مورد تصویب مجلس ترکیه قرار گرفت که مضمون قانون مطرح شده از سوی دولت ترکیه مبنی برحذف اصل عملکرد متقابل برای دولت ها میباشد، و به معنای این است تمامی شهروندان خارجی قادر به خرید املاک و مستغلات در ترکیه هستند حتی اگر کشور متبوع، خود این گونه حقوق را به کشور ترکیه اعطا ننموده باشد و امروز با مشخص شدن لیست کشورهای مجاز به خرید، این قانون به اجرا درآمد و بدین معناست که با اتباع ایرانی مانند اتباع ترک و یا سایر کشورها خارجی رفتار خواهد شد و قوانین انتقال سند مالکیت ملک و وراثت ملکی که برای اتباع ترک اجرا میشود برای ایرانیان نیز قابل استناد خواهد بود و این املاک به همان صورت نیز قابل فروش و انتقال سند هستند.

 با تصویب این قانون فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری افزایش یافته و با این سیاست اقتصاد ترکیه بیش از بیش رشد خواهد کرد. طی سالیان اخیر دولت ترکیه همواره سعی بر این داشته تا شرایط کار و تجارت بین الملل را همواره بهبود بخشد. همچنین کشور ترکیه یکی از بهترین کشور های دنیا با توجه به فرهنگ و سهولت رفت و آمد به ایران برای اخذ اقامت، سرمایه گذاری و کار برای ایرانیان میباشد.

با اجرای قانون جدید اتباع خارجی و ایرانیان امکان خرید ملک و همچنین اراضی شهری را تا سقف ۳۰۰،۰۰۰متر مربع جهت سرمایه گذاری خواهند داشت و برای خرید اراضی میبایست قبل از خرید طرح پیشنهادی خود را آماده در دست داشته باشند. لذا کلیه افراد حقیقی و حقوقی ملزم به ارسال پروژه خود به وزارت شهرسازی و محیط زیست ترکیه تا ظرف مدت ۲ سال خواهند بود که بعد از تایید طرح مربوطه به دفتر ثبت زمین های محلی ارسال خواهد شد.

لازم بذکر است ایرانیان همانند سایر اتباع خارجی دیگر بواسطه خرید ملک میتوانند از مزایای اقامت در شهر های ترکیه برخوردار شوند و بواسطه آن امکان خرید اتومبیل و ثبت نام فرزندان درمدارس ترکیه را خواهند داشت که البته لازم به ذکراست این اقامت منجر به گرفتن پاسپورت ترک نمیشود .

توجه نمایید این قانون به منزله اخذ شهروندی ترکیه و داشتن اجازه کار نیست و برای موارد اخیر می باست مراحل مجوزهای قانونی دیگری طی و اخذ گردد .شهرهای توریستی ترکیه از جمله آنتالیا ،آلانیا و سایر شهرهای اطراف آن (بلک، آلانیا، سیده، کمر) از جذاب ترین مناطق در میان سرمایه گذاران املاک می باشند و با این فرصت دولت ترکیه امکان توسعه و پرجاذبه تر کردن صنعت توریست در این مناطق را خواهد داشت. بدین لحاظ با جاذبه های توریستی بیشتر، افزایش تقاضا برای خرید خانه در ترکیه خواهیم داشت و انتظار می رود که ارزش ملک در ترکیه بلاخص در محل های رو به دریا بالا رفته و برای چند سال آینده از افزایش چشم گیری برخوردار باشد.

 شهرهای توریستی ترکیه از جمله آنتالیا ،آلانیا و سایر شهرهای اطراف آن (بلک، آلانیا، سیده، کمر) از جذاب ترین مناطق در میان سرمایه گذاران املاک می باشند و با این فرصت دولت ترکیه امکان توسعه و پرجاذبه تر کردن صنعت توریست در این مناطق را خواهد داشت. بدین لحاظ با جاذبه های توریستی بیشتر، افزایش تقاضا برای خرید خانه در ترکیه خواهیم داشت و انتظار می رود که ارزش ملک در ترکیه بلاخص در محل های رو به دریا بالا رفته و برای چند سال آینده از افزایش چشم گیری برخوردار باشد .

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به استرالیا- مهاجرت 

اخذ اقامت فرانسه و هزینه های زندگی در آن

عنوان: گرفتن اقامت کشور اتریش از راه نامزدی

کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به دانمارک برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     



هلند یک کشور پیشرفته و از اعضای اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است که بدلیل رفاه و تأمین اجتماعی مناسب، کار پاره وقت برای دانشجویان و اشتغال تمام وقت فارغ التحصیلان در آن بسیار مورد توجه جویندگان تحصیل و اشتغال است. حتی یک سال تحصیل در هلند منجر به مدرک,برای شما حق برخورداری از ویزای کار را فراهم مینماید که باعث بهتر شدن شرایط برای اقامت هلند میشود.هلند در واقع یک دلتای سرسبز است که رودخانه‌هایی چون راین از میان آن می‌گذرد. از این رو هلند کوه ندارد و ارتفاع بلندترین تپه در جنوب این کشور ۳۲۲متر بیشتر نیست. خاک هلند بیشتر ماسه‌ای ست. بخش‌های وسیعی از سرزمین هلند را کشتزارها و چراگاه‌های سرسبز تشکیل می‌دهند و دریاچه هاو نهرها و جنگلهای طبیعی و مصنوعی در آن به وفور یافت می‌شود.زبان رسمی هلند شاخه‌ای از زبان های ژرمنی است و به  آلمانی شباهت‌هایی دارد. برخی واژگان فرانسوی نیز از دوره‌های تسلط فرانسویان بر این منطقه، در زبان هلندی جذب شده‌اند. در کشور هلند در حدود ۶۵هزار فارسی ‌زبان ، ۳۰هزار ایرانی و ۳۵هزار نفر از کشور افغانستان سکونت دارند.

این در مقطع کارشناسی فرصت تحصیل در هلند رابرای دانشجویان بین المللی را محیا کرده تا متقاضیان به ادامه تحصیل در کشور هلند بتوانند از عالی ترین شرایط تحصیلی بهره مند شوند و مدرک تحصیلی خود را از با اعتبارترین دانشگاه های کشور دریافت نمایند.دوره کارشناسی در هلند ۴-۳ سال و کارشناسی ارشد بین ۲-۱ سال است. شهریه دانشگاه های کشور هلند در یک سال در حدود 4000تا15000 یورو و در برخی از رشته ها 30000 یورو میباشد و هزینه زندگی در حدود 10000 یورو سالانه است. برای تحصیل در کشور هلند در مقطع کارشناسی شما باید مدرک آیلتس 6 آکادمیک را داشته باشید.اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی هستند می توانند برای ارتقای سطح مدرک تحصیلی خود در یکی از عالی ترین دانشگاه های کشور هلند اقدام نمایند و در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شوند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به مدرک آیلتس 6.5 میباشد و در طول تحصیل نیز اجازه کار هم دارید. تحصیل به یکی از زبانهای انگلیسی یا هلندی برگزار میشود و بتدریج بر تعداد دوره های انگلیسی زبان بخصوص در مقطع کارشناسی ارشد افزوده میشود.  تحصیل در دانشگاههای هلند رایگان نیست ولی شهریه دانشگاهها بسیار پایینتر از کشورهایی همچون استرالیا است.

شهروندان اتحادیه اروپا برای اقامت در هلند (تا هر زمان) نیاز به اجازه کار یا اقامت در هلند ندارند و تنها مدرکی که باید برای اشتغال در این کشور به کارفرما ارائه دهند، گذرنامه معتبر است.در مقابل تمام اتباع غیراروپایی موظفند طبق قانون استخدام اتباع خارجی اجازه اقامت و کار را دریافت کنند.ملیت کارگر در کسب این دو مجوز عامل بسیار مهمی به شمار می رود. تمام خارجی هایی که قصد دارند بیش از سه ماه در هلند بمانند نیازمند مجوز اقامت هستند و درخواست مجوز کار آنها باید به مرکز کار و درآمد (CWI) ارائه شود. درخواست مجوز اقامت هلند نیز باید به پلیس اتباع خارجی یا اداره مهاجرت (IND) ارائه شود.

  

قاره اروپا و کشور اتریش این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به اتریش

اقامت استرالیا , مهاجرت , مهاجرت

استرس تان را اینگونه کنترل کنید

گران‌ترین فرودگاه‌های جهان کدامند؟

در محل کار؛ درباره این موضوعات صحبت نکنید
مدیریت کسب و کار

هر کاری که انجام می دهید در برابر درآمدتان ارزیابی می شود
 
اگر به همکاران خود نزدیک نباشید و خود حقیقی تان را با آنها همراه نکنید، مطمئنا نمی توانید یک شبکه حرفه ای قوی را ایجاد کنید اما افشای هر چیزی در محل کار، نه تنها ضرورت ندارد، بلکه گاها مشکل ساز نیز می شود چرا که آشکار ساختن چیزهای اشتباه می تواند تاثیر مخربی بر زندگی شغلی شما داشته باشد.

نشان دادن جنبه های مثبت و درست شخصیت خود در محل کار نوعی هنر است که شکست در آن عواقب هولناکی دارد. افشای اطلاعات شخصی در محل کار می تواند مشکل ساز هم باشد.

نکته اصلی این است که پیش از آنکه از برخی حد و مرزها بگذرید جلوی خود را بگیرید که همه چیز را نگویید زیرا زمانی که حرفی از جانب شما گفته شود دیگر قابل برگشت نیست.

مرکز مشاوره مدیریت کسب و کار Talentsmart بیش از یک میلیون نفر را مورد بررسی و آزمایش قرار داد و دریافت بخش عمده ای از افرادی که عملکرد بالایی در کارهای خود دارند، (اگر بخواهیم دقیق باشیم 90 درصد از آنها) از هوش هیجانی (یا عاطفی) بالایی برخوردارند.

در محل کار؛ درباره این موضوعات صحبت نکنید
افرادی که از هوش هیجانی بالایی برخوردارند، قادر به خواندن افکار و احساسات دیگران هستند؛ از این رو می دانند در محل کار چه چیزهایی را باید و نباید در مورد خودشان افشا کنند. در ادامه لیستی از موارد اشتباه های رایجی بیان شده که مردم در محیط کار و درباره آنها صحبت می کنند و همین صحبت ها شغل شان را به مسیر اشتباهی هدایت می کند.

اینکه از شغل شان بیزارند
قطعا آنچه که همه در محل کار از آن بیزارند و ترجیح می دهند آخرین چیزی باشد که می شنوند این است که کسی از اینکه تا چه اندازه از کارش بیزار است شکایت کند. با این کار برچسب های مختلفی به خود می چسبانید؛ از اینکه فرد منفی نگری هستید گرفته تا اینکه اصلا روحیه کار تیمی ندارید.

گله و شکایت و بدتر از همه ابراز نارضایتی مدام از کاری که در حال انجامش هستید باعث تضعیف روحیه گروه می شود. کارفرمایان همیشه حواس شان هست، آنها دوست ندارند فردی در گروه کاری آنها باشد که روحیه بقیه را هم خراب کند. پس سعی می کنند فرد ناراضی را با مشتاقانی که در گوشه و کنار هستند جایگزین کنند.

اینکه فکر می کنند کسی بی کفایت است
در هر محل کاری همیشه افرادی هستند که بی کفایتند و خوشبختانه همه می دانند کدامیک از پرسنل اینگونه اند. اگر قدرت این را ندارید که به همکارتان کمک کنید که در کارش عملکرد بهتری داشته باشد یا اگر در جایگاهی نیستید که بتوانید او را اخراج کنید، پس دیگر هیچ ارتباطی به شما ندارد که بی استعدادی یا عدم مهارت کسی را جار بزنید.

بهتر است بدانید اعلام بی کفایتی و نالایقی همکارتان بیشتر شبیه این است که انگار تلاش می کنید تصویر بهتری از خودتان ارائه دهید. سنگدلی و قساوت شما طبیعتا منجر به جبهه گیری و عدم اعتماد همکاران تان نسبت به شما می شود و در آنها ذهنیت منفی نسبت به شما به وجود می آورد.

اینکه چقدر حقوق می گیرند
پدر و مادرها شاید دوست داشته باشند بشنوند که درآمد ماهیانه فرزندشان چقدر است اما بیان این موضوع در محل کار تنها موجب بدبینی دیگران می شود. توزیع حقوق همیشه عادلانه نیست. اینکه بخواهید میزان حقوق خود را بازگو کنید، در واقع معیار مستقیمی به همکاران تان می دهید که خودشان را با شما مقایسه کنند.

به محض اینکه همه بدانند حقوق شما چقدر است، هر کاری که انجام می دهید در برابر درآمدتان ارزیابی می شود. شاید بسیار وسوسه انگیز است که بخواهید ارقام حقوق و دستمزد خود را با دوستان تان در محل کار در میان بگذارید اما به محض اینکه این کار را انجام دهید، هرگز رابطه تان مانند سابق نخواهد بود.

اعتقادات سیاسی و مذهبی
اعتقادات سیاسی و مذهبی مردم آنقدر با هویت اشخاص آمیخته است که امکان ندارد در محل کار بدون درگیری درباره آن بحث کرد. مخالفت با دیدگاه افراد می تواند به سرعت تصور آنها را نسبت به شما تغییر دهد. مقابله با ارزش های اصلی و بنیادی اشخاص یکی از توهین آمیزترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

افراد مختلف، دیدگاه سیاسی و مذهبی متفاوتی دارند اما حمایت و دفاع از ارزش های خود می تواند دیگران را به سرعت تبدیل به بیگانه هایی در برابر شما کند و حتی موجب برانگیختن توطئه و دسیسه آنها شود. حتی مطرح کردن رویداد جهانی مهم بدون بیان نقطه نظری محکم می تواند منجر به مناقشه و درگیری شود.

زندگی هر فرد حول محور اعتقادات و آرمان های او بنا شده است و ابراز عقیده مخالف او می تواند کمی مخاطره آمیز باشد. مشتاقانه به صحبت های دیگران گوش دهید بدون اینکه هیچ نقطه نظری از خودتان بدهید چرا که حتی یک نگاه مخالف هم می تواند شروع جنگ و نزاعی باشد. دیدگاه های سیاسی و اعتقادات مذهبی عمیقا در وجود افراد ریشه دوانیده است، به نحوی که به چالش کشیدن دیدگاه آنها بیشتر از اینکه آنها و نظرشان را تغییر دهد، شما را در معرض قضاوت قرار می دهد.
 
 افشای اطلاعات شخصی در محل کار

اینکه چه چیزهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید بسیار مهم است
 
اینکه فعالیت های آنها در شبکه های اجتماعی به چه صورت است
زمانی که رییس تان سری به فیس بوک یا اینستاگرام خود می زند مطمئن باشید آخرین چیزی که می خواهد ببیند این است که آخر هفته را با دوستان تان به ییلاق رفتید و خوش گذراندید. اینکه چه چیزهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید بسیار مهم است زیرا روش های زیادی وجود دارند که می توانند شما را در شبکه های اجتماعی فردی نامناسب نشان دهند یا تاثیر بدی از شما در دیگران ایجاد کنند.


اینکه چه لباسی پوشیده اید، با چه کسی هستید، چه کار می کنید و حتی برداشتی که از ظاهر دوستان تان می شود از جمله مسائل تاثیرگذار هستند. این مسائل چیزهای کوچکی هستند که می تواند درست زمانی که می خواهند انتساب بزرگی به شما دهند یا ترفیعی به شما پیشنهاد کنند، سایه ای از شک و تردید را در ذهن رییس یا همکاران تان به وجود می آورد. اینکه بخواهید به دلیل وجود همکاران تان در شبکه های اجتماعی خود را سانسور کنید کمی سخت است. خوب! اگر بخواهید راحت ترین کار این است که خودتان را توی دردسر نیندازید و در شبکه های اجتماعی با آنها دوست نشوید.

صحبت کردن درباره رابطه زناشویی
اینکه زندگی شخصی و رابطه ای که با همسرتان دارید بسیار خوب و رویایی یا حتی بد و تاسف انگیز است، واقعا موضوعی نیست که جای صحبت آن در محل کار باشد. شما در محیط کار در حال انجام کارهای جدی و مهمی هستید که به بهتر شدن مجموعه ای که در آن کار می کنید کمک می کند. جای چنین صحبت هایی در مه8مانی یا جمع های دوستانه است نه در محل کار!

این قبیل صحبت ها ممکن است برخی را به خنده بیندازد و برای شان مسخره باشد. این موضوع همچنین می تواند همکاران تان را در رابطه با شما معذب کند و حتی آنها را دلخور کند. عبور از این خطر قرمز در نهایت هم می تواند بازخورد بدی برای تان به همراه داشته باشد.

اینکه به دنبال گرفتن پست و مقام دیگری هستید
کارمندان خوب خواهان موفقیت تیم کاری شان هستند نه اینکه فقط به دنبال ارتقای پست و مقام خود به تنهایی باشند. صرفنظر از این که محرک حقیقی شما چیست (بسیاری از ما واقعا فقط برای درآمد داشتن کار می کنیم)، بیان و ابراز اهداف خودخواهانه به شما هیچ کمکی نخواهد کرد که به آنجا برسید.
 
اینکه به دنبال کار دیگری هستید
خاطره ای از دوستم را بشنوید. او می گفت زمانی در تیم فوتبالی بازی می کرد. یک روز به مربی اش گفت که قصد دارد تا دو هفته دیگر آن تیم را ترک کند. در این دو هفته تمام مدت مربی او را روی نیمکت ذخیره ها می نشاند. زمانی اوضاع بدتر شد که او بعد از دو هفته به این نتیجه رسید که نمی خواهد از آن تیم برود و قصد ماندن دارد. او در این خصوص می گفت: «من خرد شدم اما می دانم که تقصیر خودم بود چون پیش از اینکه از تصمیمم مطمئن باشم آن را با مربی خود در میان گذاشتم.»



مشابه این اتفاق درست زمانی رخ می دهد که به همکاران تان بگویید به دنبال کار دیگری هستید. هنگامی که قصد رفتن تان را از مجموعه کاری مطرح می کنید در واقع هم وقت خود و هم دیگران را تلف می کنید. همچنین این احتمال هم وجود دارد که تلاش تان برای یافتن شغل جدید ناموفق باشد. پس بهترین کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید این است که پیش از مطرح کردن این موضوع در محل کار، صبر کنید که ابتدا شغل دیگری پیدا کنید، سپس به دیگران بگویید؛ در غیر این صورت ممکن است نیمکت نشین شوید.

مراحل عیب یابی تلویزیون برد

تعمیر تلویزیون بردهای چاپی 

مهندسی معکوس بردهای چاپی
آموزش مهندسی معکوس برد (به انگلیسی: Reverse Engineering) به علمی گفته می‌شود که از پاسخ به سوال می‌رسند و در واقع فرایند کشف اصول تکنولوژیکی یک دستگاه، شیئ یا یک سیستم می‌باشد که از طریق تجزیه و تحلیل ساختار و عملکرد آن حاصل می‌شود. در اکثر مواقع موضوع مورد بررسی یک دستگاه مکانیکی، الکتریکی، برنامه نرم‌افزاری یا یک ماده بیولوژیکی یا شیمیایی می‌باشد که بدون داشتن دانش قبلی و تنها با جداسازی اجزا و تجزیه و تحلیل شیوه عملکرد آن، سعی در ایجاد یک نمونه جدید از آن می‌گردد. مهندسی معکوس به طور عمده در استفاده‌های تجاری و نظامی به کار می‌رود و هدف آن استنباط پارامترهای طراحی یک محصول موجود بدون داشتن دانش کافی در زمینه تولید آن محصول و فقط با پیمودن فرایند معکوس و به کارگیری تکنیک‌های مشابه می‌باشد.

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی

 مشابه سازی ( مهندسی معکوس ) بردها ، تجهیزات و سیستمهای الکترونیکی
 طراحی ,ارتقا و مهندسی معکوس تجهیزات الکترونیکی در قالب بردهای الکترونیکی
استخراج شماتیک با مفهوم از روی PCB
تبدیل فایلهای GERBER حتی به صورت PDF به سند های PCB
 ارائه مستندات کامل شامل لیست تمام قطعات مورد استفاده و مشخصات فنی آنها
 تحلیل شماتیک مدار جهت جایگزینی برد های از رده خارجه یا برد هایی که فایلهای آنها از بین رفته با برد های جدید و ارتقا یافته




دلایل استفاده از مهندسی معکوس
نوسازی نرم‌افزار: مهندسی معکوس به صورت کلی برای درک وضعیت موجود برنامه مورد نیاز است. این عمل به منظور برآورد درست کوشش‌های مورد نیاز برای مهاجرت اطلاعات سیستم به یک وضعیت دلخواه است.
نگهداری نرم‌افزار: مهندسی معکوس نرم‌افزار می‌تواند مستندات لازم را برای درک وضعیت فعلی نرم‌افزار سیستم فراهم کند.
آنالیز محصول: برای بررسی اینکه یک محصول چه گونه کار می‌کند، از چه اجزایی تشکیل شده، برآورد هزینه‌ها و مشخص کردن حقوق مالکیت بالقوه.
بازبینی امنیتی
بدست آوردن اطلاعات حساس به کمک دیس اسمبل و تجزیه و تحلیل طراحی اجزای سیستم
حذف محافظ کپی، دور زدن محدودیت‌های دسترسی.
ایجاد کپی‌های بدون مجوز / تایید نشده.
اهداف علمی / آموزشی.
مهندسی معکوس در حوزه نرم‌افزار
در عمل دو نوع عمده از مهندسی معکوس وجود دارد. در حالت اول، سورس کد برای برنامه وجود دارد، اما سطوح بالاتری از جنبه‌های این برنامه، شاید مستندات ضعیف یا مستنداتی که دیگر اعتبار ندارد، مشاهده می‌شوند. در حالت دوم، سورس کدی برای برنامه موجود نیست و هرگونه تلاشی در جهت استخراج یک سورس کد ممکن برای نرم‌افزار به عنوان مهندسی معکوس در نظر گرفته شده است. بسیاری از مردم با استفاده دوم از این اصطلاح آشنا هستند. مهندسی معکوس نرم‌افزار برای جلوگیری از نقض کپی رایت می‌تواند از تکنیک طراحی اتاق پاک استفاده کند.









مهندسی معکوس کد (سورس کد)
این فرایند برخی مواقع مهندسی معکوس کد یا(Reverse Code Engineering) نامیده می‌شود. به عنوان یک مثال، دیکامپایل کردن باینری برای پلتفرم جاوا از طریق برنامه JAD می‌تواند انجام شود. یک مثال از گروهی که مهندسی معکوس نرم‌افزار را برای لذت بردن (و انتشار کدهای ثبت) انجام می‌دهند CORE هست که مخفف «چالش مهندسی معکوس» است. مهندسی معکوس نرم‌افزار در قانون کپی رایت ایالات متحده در صورت استفاده منصفانه محافظت می‌شود. برنامه Samba که به سیستم‌های غیر مایکروسافت ویندوز اجازه می‌دهد به اشتراک فایل با سیستم‌های ویندوزی بپردازند یک مثال کلاسیک از مهندسی معکوس نرم‌افزار هست. به این خاطر پروژه Samba باید به مهندسی معکوس اطلاعات منتشر نشده در مورد چگونگی به اشتراک گذاری فایل ویندوز می‌پرداخت، تا که کامپیوترهای غیر ویندوزی بتوانند آنرا شبیه‌سازی کنند. پروژه Wine همین کار را برای API ویندوز و OpenOffice.org این کار را برای فرمت فایل‌های مایکروسافت آفیس انجام می‌دهد.

تکنیک‌های مهندسی معکوس نرم‌افزار
مهندسی معکوس نرم‌افزار از روش‌های گوناگونی می‌تواند بدست آید. سه گروه اصلی مهندسی معکوس نرم‌افزار عبارتند از:

۱-تجزیه و تحلیل از طریق مشاهده تبادل اطلاعات - شایع ترین در مهندسی معکوس پروتکل- که شامل استفاده از آنالیزورهای درگاه باس و اطلاعات انتقالی شبکه است. الگوی رفتاری درگاه باس یا شبکه بعدا می‌تواند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به منظور تولید یک اجرای مستقل که آن رفتار را تقلید می‌کند. این امر به ویژه برای مهندسی معکوس درایورهای دستگاه مفید است. برخی مواقع مهندسی معکوس بر روی سیستم‌های بسته به وسیله ابزارهایی که عمدا توسط تولید کننده معرفی شده بسیار کمک کننده است. در مایکروسافت ویندوز دیباگر سطح پایین مانند SoftICE طرفداران بسیاری دارند.

۲-تولید فایل اسمبل برنامه به وسیله دیس اسمبلر: به معنی خواندن کدهای خام زبان ماشین و درک این اطلاعات با اصطلاحات خواص دیس اسمبلر. این عمل بر روی تمام برنامه‌های کامپیوتری می‌تواند اعمال شود اما درک آن ممکن است مدتی زمان بر باشد، مخصوصا برای کسانی که با زبان ماشین آشنا نیستند.

۳-دستیابی به سورس کد با استفاده از یک دیکامپایل کننده، فرایندی که تلاش می‌کند سورس کد را در بعضی زبان‌های سطح بالا برای برنامه‌ای که فقط در حالت بایت کد یا کدهای ماشین است فراهم کند.

دیدنی های فوق العاده کشور سوئد

تصاویر عالی و دیدنی کشور مدرن سوئیس

ویدئویی که برای شما تولید کرده ایم مربوط به کشور سوئد می باشد.

سوئد

سوئد در شمال اروپا واقع شده ودارای آب و هوای سردی است. این کشور از نظر طبیعی، از 4 ناحیه تشکیل  شده است. کوههای پوشیده از جنگل در منطقه نورلند در  شمال، زمینهای مرتفع یونکوپینگ در جنوب، دریاچه دیستریکت در ناحیه مرکزی، و جلگه حاصلخیز اسکانیا در  منتهی­الیه بخش جنوبی ­کشور.تابستانها کوتاه وگرم و  زمستانهای سرد و طولانی از ویژگیهای آب و هوای این کشور است. میانگین بارش سالانه از 200 سانتی متر در غرب وجنوب غربی، تا 50 سانتی متر در شرق و جنوب شرقی متغیر می باشد. بیش از نیمی از مساحت این کشور از جنگل پوشیده شده و طبعاً، صنایع چوب و ساخت ماشین آلات مرتبط با آن، معمول و متداول است.

سوئد یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپا و دارای رشد اقتصادی بسیاربالایی است. بعد جنگ جهانی دوم این رشد اقتصادی شتاب بیشتری بخود گرفت. درآمد خالص ملی کشور بالا رفت, شکوفائی رشد اقتصادی بوجود آمد . درآمد کشور سوئد مثل دیگر کشورهای نسباتاً کوچک صنعتی, وابسته به صادرات تولیدات صنعتی است که در حال حاضر از رشد بالائی در توازن بین صادرات و واردات برخوردار است.

نکاتی جالب در مورد سوئد


1- دولت سوئد به دانش‌آموزان دبیرستانی ماهی ۱۸۷ دلار آمریکا پول می‌دهد تا سر کلاس‌های‌شان بروند

۲- در سوئد، از سال ۱۹۷۹ به این‌طرف، تنبیه بدنی کودکان منع قانونی دارد



3- یکی از پادشاهان سوئد چارلز هفتم است. البته معلوم نیست چرا این چارلز یک‌دفعه هفتم شده است چون در سوئد چارلز ۱ تا ۶ اصلاً نداریم

۴- یک زمین گلف در مرز سوئد و فنلاند قرار دارد که نصف سوراخ‌هایش در یک کشور است و نصف سوراخ‌ها در کشور دیگر



۵- ۸۹ درصد از مردم سوئد بلدند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند

۶- تبلیغ کردن هر چیزی برای بچه‌های زیر ۱۲ سال در سوئد و نروژ غیرقانونی است

۷- سقط جنین در سوئد تا جایی آزاد است که اگر پدر و مادر از جنسیت جنین خوش‌شان نیاید می‌توانند او را سقط کنند

۸- در سال ۱۹۷۴ شادروان کیم ایل سونگ، رهبر سابق کره شمالی، ۱۰۰۰ دستگاه خودروی ولو از سوئد خرید و به کره شمالی برد و هیچ‌وقت پولش را نداد







 9-از بس که در سوئد زباله کم تولید می‌شود، این کشور برای مصارفی نظیر بازیافت زباله مجبور است آشغال‌های نروژ را از این کشور بخرد

۱۰- اکنون ۱۰۰ سال از زمانی که آخرین مجرم سوئدی گردن زده شد می‌گذرد و از آن تاریخ به بعد دیگرکسی در این کشور اعدام نشده است. اصلاً خیلی وقت است که مجازات اعدام در این کشور لغو شده است، حتی برای جرائم جنگی


 برای تماشای این ویدئو در یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی کشورحیرت انگیزسوئد در یوتیوب

کلمات کلیدی ما اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا -مهاجرت به استرالیا می باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
ایفانت
0 نظر