وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

مدرن ترین آرایشگاه عروس های ایرانی

عنوان: بهترین آرایشگاه عروس های ایران

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

بازدید کنندگان عزیز می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی آتلیه های مورد نظر خود در شهر مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی شما این مراکز به تفکیک شهر و استان قرارداده شده اند .کلمه آتلیه فرانسوی است : (Atelier) ترجمهٔ فرانسوی کارگاه است که معمولا در اشاره به کارگاه هنرمند هنرهای زیبا یا تزئینی اشاره می کند و در آن استاد و تعدادی از دستیاران، هنرجویان و شاگردان با برای تولید آثار به نام استاد، همکاری می‌کنند.


آتلیه فرانسوی
این روش برای هنرمندان اروپایی از قرون وسطا تا قرن‌های ۱۸ و ۱۹ معیار بود. در اروپای قرون وسطی، این روشٔ کار توسط صنوف محلی، تنظیم می‌شد.شاگردان از سنین کم کار در زمینه‌های ساده را آغاز می‌کردند و پس از چند سال ماهر می شدند تا این که خود استاد شوند. این روش با افول صنوف به تدریج تغییر کرد و آکادمی‌ها، شیوهٔ آموزشی برتری تلقی شدند، گرچه بسیاری از هنرمندان به استفاده از هنرجویان ادامه دادند.

 1– آلبوم های عکس، گالری و نمونه عکس

مهم‌ترین نکته در انتخاب عکاس یا آتلیه عکاسی آن است که از نمونه کارهای آن‌ها خوشتان بیاید. در صورتی که با عکس‌ها و نمونه کارهای آتلیه عروس ارتباط برقرار نمی‌کنید آن را انتخاب نکنید.البته در نظر داشته باشید که آتلیه‌های عکاسی برای ارائه‌ی نمونه کارهای خوب از خود به مشتریان بسیار با دقت کار می‌کنند تا بتوانند شما را تحت تاثیر قرار دهند و حتی گاه برای تهیه نمونه کارهای خود از مدل و نورپردازی حرفه‌ای استفاده می‌کنند تا نشان دهند که کارشان عالی است؛ بنابراین شاید برخی مشتریان وقتی عکس‌های عروسی خودشان را با مدل‌هایی که قبلا آتلیه به عنوان نمونه کار به آن‌ها نشان داده بود، مقایسه می‌کنند، کمی شوکه می‌شوند.
۲ – تجربه بسیار ضروری است
هرکاری را باید از یک جایی شروع کرد. بله درست است. اما این شروع نباید شب عروسی شما باشد!مطمئن شوید عکاس شما بسیار باتجربه است. می‎تواند با تمام شرایط محیطی مختلف خود را وفق بدهد؛ برای انجام عکاسی دانش و مهارت کافی دارد و با هر اتفاقی که رخ بدهد و شرایطی که در مهم‌ترین شب زندگی شما پیش بیاید، می‌تواند کنار بیاید و به کار خود ادامه دهد.شب عروسی مهم‌ترین شب زندگی شماست و قطعا نمی‌خواهید در این شب موش آزمایشگاهی برای کسب تجربه‌ی عکاسی باشید که کمتر از لیاقت شما، تجربه و مهارت دارد. پس تجربه بسیار مهم است.
۳ – رفتار و طرز برخورد عکاس
عکاس شما یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر از شب عروسی شماست. او در این شب مهم در کنار شما حضور دارد تا این اطمینان را به شما بدهد که بهترین جشن ممکن را برگزار می‌کنید.در حین جشن عروسی، عکاس حتی در جزئی‌ترین کارها مانند دادن یک لیوان آب به شما، کمک در پوشیدن لباس یا مرتب کردن موهایتان به شما کمک می‌کند. بسیار مهم است که شما با عکاس خود راحت باشید، چرا که قرار است در ۹۹ درصد از زمان مهمترین شب زندگی خود در کنار عکاس خود باشید.
قانون طلایی – کسی را انتخاب کنید که به او ۱۰۰ در صد اطمینان دارید.
کار خود را به کسی که کمتر از ۱۰۰ درصد به او اطمینان دارید نسپارید. در صورتی که حس می‌کنید، کار عکاس یا نحوه برخورد او را زیاد دوست ندارید پس وقت خود را هدر ندهید. باید مطمئن شوید که می‌توانید به خوبی با عکاس خود رابطه برقرار کنید و می‌توانید به خوبی با هم کار کنید. زمانی که تصمیم خود را در این باره گرفتید، می‌توانید با خیال راحت همه چیز را به عکاس بسپارید و اجازه دهید جادوی خود را عملی کند.





۴- بودجه شما یک عامل مهم است
قیمت و هزینه خدمات هم یک عامل مهم در تصمیم گیری است. برای تهیه فهرست خرج‌های خود هزینه‌ای را برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی در نظر می گیرید ولی این مهم است که به اندازه ای که پول می پردازید خدمات ارزنده دریافت کنید.تمامی عکاس‌ها مثل هم نیستند. ممکن است برخی اتلیه‌ها قیمت‌های بسیار پایینی به شما پیشنهاد کنند؛ اما باید از خود بپرسید آن‌ها واقعا چه قدر تجربه دارند و کار خوبی ارائه می‌دهند؟ آتلیه عکاسی چه امکاناتی را ارائه می‌دهد و آیا شما واقعا به اندازه‌ی ارزش پولی که می پردازید خدمات می‌گیرید؟
آیا این آتلیه عکاسی در کنار بسیاری کارهای دیگر کار عکاسی عروسی را نیز انجام می دهد و تعدادی نمونه کار ارائه می‌دهد یا این که آن‌ها واقعا به طور تخصصی در این زمینه حرفه‌ای هستند. در بیشتر موارد برای قیمت هایی که به طور غیر منطقی پایین هستند، دلیل محکمی وجود دارد. در صورتی که با دقت بیشتری توجه کنید متوجه این دلیل خواهید شد.
۵ – از انتظارات و خواسته های خود یک لیست تهیه کنید
ممکن است این کار ساده به نظر برسد، اما اگر از گستره‌ی خدمات آتلیه‌های عروسی با خبر شوید شگفت زده می‌شوید.برخی آتلیه‌ها تمامی عکس‌های تهیه شده را روی سی دی به شما می‌دهند و برخی دیگر تنها عکس‌های انتخاب شده را در یک آلبوم در اختیار شما می‌گذارند.
همه چیز را یادداشت کنید:
به معنای واقعی کلمه همه چیز را یادداشت کنید . آلبوم‌ها، جلد آلبوم، عکس‌های پرینت شده، نمونه‌های عکس‌های روی حافظه یا سی‌دی ، عکس‌های بزرگ شده روی قاب و اندازه آن‌ها ، عکاس دوم و ...از تمام چیزهایی که از عکاس خود می‌خواهید لیستی تهیه کنید تا بتوانید بفهمید بین خواسته‌های شما و آنچه آتلیه عکاسی ارائه می‌دهد تا چه حد تفاوت وجود دارد.
۶ – قرارداد
بهترین راه ارتباط بین شما و آتلیه عکاسی، متن قرار داد است. در قرار داد تعیین می شود که قرار است دقیقا چه خدماتی دریافت کنید و عکاسان آتلیه چه مسئولیت‌هایی دارند و قرار است شما دقیقا برای چه خدماتی پول بپردازید و اگر کارها آنطور که باید پیش نرفت، چه اتفاقی می افتد.توجه کنید که آتلیه عکاسی چه طور با مشتریان خود قرارداد می‌بندد. به خوبی شرایط و مفاد قرار داد را بخوانید. شما باید از تمامی نکات آن به خوبی آگاه شوید و اگر متوجه قسمتی نمی‌شوید یا برایتان ابهام دارد درباره آن سوال کنید.در صورتی که می‌بینید مسئولین آتلیه در جواب دادن به سوالات شما مردد هستند و در مورد جزئیات قرار داد صحبتی نمی‌کنند (یا حتی یک نمونه قراردار به شما ارائه نمی‌دهند) باید بدانید که این یک نشانه ی بزرگ خطر و پرچم قرمز است.
۷ – آن ها واقعا چه کار می کنند؟ (کار اصلی آن ها چیست؟)
آیا عکاس عروسی شما واقعا یک عکاس است؟ یا یک راننده ماشین یا یک دانشجو، که دوربین به دست گرفته و در اوقات غیر کاری خود عکاسی مجالس انجام می‌دهد ؟؟
می‌توانید در طول ساعت‌های کاری با عکاس خود تماس بگیرید و از او در این باره سوال کنید!










۸ – فیلمبرداری،فیلمبرداری،فیلم برداری
انتخاب عکاس کار نسبتا ساده ای است، اما انتخاب فیلمبردار خوب کمی پیچیده است. برخی از افراد هر دو این کار را انجام می‌دهند، اما این دو کار مهارت‌های کاملا متفاوتی هستند پس باید مطمئن شوید که عکاس و فیلمبردار هر کدام در زمینه کاری خود ماهر هستند. برخی از عکاس‌ها و فیلمبردارها به خوبی با هم کنار نمی‌آیند و هماهنگی بین آن‌ها زمان زیادی می‌برد و برخی دیگر نیز به راحتی و به خوبی باهم هماهنگ هستند و در کنار هم کار می‌کنند.
به خاطر داشته باشید که شما برای این خدمات پول می‌پردازید؛ پس اگر می‌بینید عکاس و فیلمبردار شما به خوبی با هم کنار نمی‌آیند، لازم است دنبال شخص دیگری باشید. یادتان نرود که دارید در مورد شب عروسی خود تصمیم می‌گیرید و لازم است عکاس و فیلمبردار به خوبی و با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر کار کنند تا به بهترین نحو ممکن خاطرات شب عروسی شما را برای همیشه ثبت کنند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

تعدادی از هتل های معروف و ایرانی در مالزی و شناخت مکان های دیدنی دبی

عنوان : مواردی جهت مسافرت به کوالالامپور و انتخاب ارزان ترین مسافرخانه در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

اگر برای اقامت در دبی به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی ( Hotel Dubai Golden Score ) با ۱۵۵ اتاق مجهز و راحت یکی از گزینه های انتخابی شماست و این هتل آپارتمان از بهترین هتل آپارتمان های دبی می باشد. کارکنان پذیرش هتل ، بطور شبانه روزی پاسخگوی مسافرین می باشند .

اتاق های هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی تمیز و راحت بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی می باشند . با اقامت در هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا در سونا به استراحت بپردازید . علاقه مندان به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل اوقات خود را با فعالیت های ورزشی بگذرانند .

هتل با داشتن فروشگاه های متعدد سوغات و هدایا به خود می بالد و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

به درخواست میهمانان خدمات اتومبیل کرایه نیز در هتل تدارک دیده شده و در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

همچنین قبل از بازدید از اماکن گردشگری و مراکز خرید دبی می توانید از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را دریافت کنید .

از دیگر خدمات و امکانات هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی می توان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، نقل و انتقال فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل و تهویه اشاره کرد .هتل تایم اسکوئر در منطقه Deira دبی قرار گرفته است این هتل ۳ ستاره در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده است از هتل تایم اسکوئر تا مرکز خرید Al Ghurair باید ۵ دقیقه پیاده روی کنید .همچنین فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۱۵ دقیقه ای هتل واقع شده است . هتل تایم اسکوئر از موقعیت بسیار خوب دسترسی به مکان های دیدنی و تاریخی شهر بهره مند می باشد.

 این هتل ۳ ستاره دارای ۴۷ اتاق لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. میهمانان می توانند با سفارش نیازمندیهای خود ، در اتاق راحت خود بنشینند و به چک کردن ایمیل هایشان بپردازند. میهمانان می توانند از صرف غذا در سالن رستوران هتل لذت ببرند. بعلاوه هتل تایم اسکوئر به شما این اطمینان را می دهد که در طول اقامتتان تفریحات و سرگرمی های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است.این هتل مکانی ایده آل و آرامش بخش و راحت برای اقامت شما می باشد.

امکانات هتل تایم اسکوئر:

کرایه ماشین ، خدمات تورها ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، پارکینگ ، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق و....

هتل نخلستان دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار گرفته به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.

وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.

دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو نمایید.

هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده است. نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران مهیا می کند.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.

هتل نخلستان دبی

کسانی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به ایتالیا,  مهاجرت به ترکیه, مهاجرت به دانمارک, مهاجرت به سوئد, مهاجرت به ترکیه,

زیبایی بیشتر با آرایش درست لب ها

 عنوان: گونه های زیبا با جراحی پروتز گونه

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

برای داشتن چهره ای زیباتر و جذابتر باید با نحوه صحیح استفاده از رژلب آشنا باشید. زیبایی بیشتر با آرایش صحیح لب ها امکان پذیر است.اگر لبهای برجسته و پر ندارید، از روشنترین رنگ ممکن استفاده کنید تا لبهای شما پر و برجسته نمود کند.
برای جلوگیری از اینکه رژ لبتان روی دندانهایتان مالیده شود. پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. .به این ترتیب رژ اضافه از داخل لبهایتان پاک میشود.
برای اینکه دوام رژتان افزایش یابد پس از زدن لایه اول رژ یک یا دو لایه دستمال روی لبتان بگذارید، دوباره رژ بزنید و دوباره دستمال را روی لبانتان بگذارید. به این ترتیب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی میماند.
ابتدا دور لبتان را با خط لب خط بکشید و با همان خط لب لبانتان را رنگ کنید. وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ کنید و بعد رزتان را بزنید. به این ترتیب رنگ قرمز دوام بیشتری پیدا میکند.


هماهنگ کردن اندازه لب و یا فرم دادن به آنها به وسیله آرایش :

1 - هنگامی که لب پایین نازک است، خط لب را پایینتر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

2 - وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب می کشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.3 - هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد می کنیم و داخل خط را با رژ لب پر می کنیم که لبها پرتر به نظر آیند.4 - برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براق است.5 - دهان و لبهای کوچک را می توان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.استفاده از رژلب های بنفش یا نارنجی این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.

 


دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

تاثیرخاص نورپردازی در دکوراسیون جذاب و زیبا

عنوان: مبلمان چوبی در طراحی دکوراسیون خیلی شیک

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون منزل به آن شادابی و طراوت میبخشد به همین دلیل بهتر است از مبلمان چوبی در طراحی دکوراسیون بسیار زیبا استفاده کنیم. هیچ مواد و مصالحی مانند چوب نمی تواند طبیعت را به تار و پود زندگی ما وارد کند و آن سرزندگی و طراوت را در خانه مهمان کند. لوازم دکوری و مبلمان های چوبی همیشه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی جایگاهی خاص داشته و دارند.
ایجاد فضایی جذاب با قطعات چوبی مختلف , بهره گیری از رنگ های مختلف چوب در ان فضا است .مثلا اگر تمایل به  استفاده از چوب هایی با با رنگ های مختلف دارید باید سعی کنید این رنگ ها را در سراسر فضای اتاق پخش کنید.
مبلمان با چوب تیره از لحاظ بصیری سنگین تر از مبلمان با رنگ روشن هستن بنابر این بهتر است قسمت اصلی مبلمان را با تناژ  مبلمان قسمت دیگر ترکیب کنید .

با ترکیب های مختلف رنگ طبیعی چوبی در قطعات مختلف مبلمان می توان فضای خانه را به سبکهای مختلف نزدیک یا دور کرد. برای مثال برای دکوراسیون منزل خود  به سبک سنتی باید  از چوب هایی با تناژ های هم خانواده استفاده کرد .برای فضای شیک و رسمی از چوب هایی  با رنگ های تیره مانند ماهگونی و گردو  ودر کنار مبلمانی با رنگ چوب خام کمک  بگیرید و برای روشن و باز کردن چنین فضایی از چوبهای روشن مانند افرا و بامبو در کنار مبلمان با تناژ متوسط استفاده کرد .راش چوبی نسبتا سنگین و رنگ کرم مایل به قرمز دارد. این درخت در مناطق کوهستانی به خوبی رشد میکند و در گیلان و مازندران به وفور یافت میشود. این چوب در برابر انواع حشرات و قارچ ها مقاومت خوبی دارد. مرغوب ترین راش، راش ایرانی است که در صنعت مبلمان سازی و تهیه ذغال استفاده میشود.

در سبکهای کلاسیک نباید از ترکیب رنگ های بسیار روشن و تیره در کنار هم استفاده کنید .برای ایجاد سبک های روستایی , چوب ها را به حالت خود رها کنید . اگر در این حالت ترک هایی ناشی از خشک شدن چوب در سطح  کار پدید امد ان را به حالت خود رها کنید تا حالت طبیعی را به فضا بدهد و چوب های با روکش طبیعی  برای تکه هایی از مبلمان در نطر بگیرید .

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

تغذیه سالم برای هر گروه خونی چیست؟

عنوان: چطور پشت فرمان عصبانی نشویم؟

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم‌های کم‌کالری و با انرژی بالا استفاده می‌کنند.
کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می‌کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می‌شود، در کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هم مفید است.
 دکتر پیتر دی ادامو، محقق این مطالعه اظهار کرد: مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم، واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام می‌دهند و اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند، مواد غذایی بهتر هضم می‌شوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.

بر این اساس بعضی از رژیم‌های غذایی مفید برای گروه‌های خونی مختلف در ذیل آورده شده است:
 
گروه خونی O:
افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین، رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه‌های زیاد گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات، غلات، لوبیا و فراوردهای لبنی استفاده کنند. این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.
 
گروه خونی A:
افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر، میوه، سبزی، حبوبات و غلات سبوس‌دار استفاده کنند.
 
گروه خونی B:
افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم‌چرب به همراه سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی و کنجد دوری کنند. مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.
 
گروه خونی AB:
این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشت‌های دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.











   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.