وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

سود مالی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوریشن درونی

صرفه اقتصادی پلی کربنات و استفاده های آن در طراحی درونی

از جمله مزیت های پوشش پلی کربنات به جای شیشه قیمت کمتر و نیز جرم سبک تر آن است. همچنین استقامت بالای آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

استفاده از قالب تارنمای به گونه مناسب پارت 2

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت اراک گردآوری شده است.

طراحی قالب وب سایت به گونه استاندارد قسمت دو

طراحی قالب واکنش گرا

یکی از نکات مهم که نیاز است به هنگام ایجاد تم مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای html و سی اس اس است. یکی از بهترین روش های ساخت template استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از html و شیوه نامه های آبشاری سرعت بالای آنها است و تمی که از این طریق طراحی میگردد به طور قطع از سرعت لود بالایی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای مدیران تارنمای بسیار آسان خواهد بود. کدهای html به همراه سی اس اس میتواندقالب مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده کند.

عدم استفاده از ادوب فلش در قالب

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده flash بالا بودن سایز flash میباشد. زمانی که حجم سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو پایگاه شما را دچار مشکل میکند . از طرفی فلش پایگاه شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات میباشد.

این مطلب توسط وبسایت طراحی سایت تهیه شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

طراحی template تارنمای به شکل سبک بخش اول

این مقاله به دست وبسایت ساختن سایت گردآوری گردیده است.

کدنویسی قالب پایگاه به گونه استاندارد قسمت اول

یکی از اصلی ترین بخش های ایجاد تارنمای مبحث ایجاد template میباشد . خیلی از مالکان کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند تمپلیت تارنمای تنها برای ظاهر وب سایت مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که توانایی جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، عموما صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ایجاد template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  تم پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مطلب قصد داریم شما را با مهم ترین نکات برای ساخت قالب یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام طراحی تارنمای ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بی تردید طراحی تمپلیت است ، تمپلیت وب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخودار میباشد اما متاسفانه تعدادی از مدیران وب سایت ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین دلیل در بسیاری از مواقع شاهد ساخت تارنمای هایی هستیم که از نظر قالب اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری قالب هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک قالب را نباید فراموش کرد .

این مقاله بدست مرکز طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

آموزش راه اندازی و منظم نمودن یک نتورک LAN معمولی

فراگرفتن راه اندازی و تنظیم یک نتورک خانگی کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

متن صفحه اول و دوری از متن تکرار شده

این مطلب توسط پایگاه طراحی سایت ارزان آماده شده است.

متن صفحه اصلی و ممانعت از تکست کپی


متن home page وب سایت شما بسیار مهم است . این تکست پیج اصلی ترین متا تگی است که داخل تارنما شما ثبت میشود. هرچه مطلب صفحه اصلی وب سایت قدرتمند باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید متن پیج اصلی پایگاه خود را کوتاه و مفید بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین مطلب پیج اصلی سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید مطلب home page وب سایت از مهمترین مسائل در طراحی سایت به حساب می آید.

متن شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) استفاده نمائید مخصوصا برای تیتر نوشته خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان