وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

تجارت الکترونیک و مزیت های آن پارت 1

تجارت آنلاین و نکات مثبت آن قسمت یک


بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح میدهند و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت هستند . ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت آنلاین اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی است که در باره هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون انجام هزینه و زمان زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت آنلاین امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  طراحی سایت ارزان  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت ارزان - سئو - بهینه سازی سایت




آموزش بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت سه

روش های بالا بردن سرعت لود سایت های joomla بخش سوم

قدم ششم : حذف برنامه نویسی های اضافی : در بیشتر موارد سی ام اس ها و سیستم های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی ممکن است این خطوط به بهینه سازی سایت  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را پاک نمائید.

گام هفتم : فشرده سازی کدها .در joomla می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن خطوط کدنویسی و کاهش حجم سایت بپردازید .

قدم نهایی :  چک کردن : بعد از انجام همه مراحل وقت چک کردن سرعت سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت وب سایت برای بررسی استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - سئو - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - آموزش شبکه




آموزش افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی بخش دوم

یادگیری بالا بردن سرعت لود وب سایت های joomla بخش دوم

قدم 3 : حذف ماژول ها و بخش هایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کم میکنند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، قیمت طراحی سایت را نیز بالا میبرد . همچنین اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

قدم پنجم :
از بین بردن بخش هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی وب سایت




فراگیری افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla قسمت یک

آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی قسمت 1

برای افزایش بارگذاری صفحات سایتهایی که با joomla سخت شده است من گام هایی را تهیه کردم که در پایین توضیح میدم .

گام یک :  اگر سایت شما از جی کوئری استفاده نمیکنه برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من غیرفعال کردن موتولز جوملاست .
برای اینکار میشه از پلاگین اختصاصی اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر صفحه ای که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم 2 : کم حجم کردن تصاویر  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - بهینه سازی سایت - طراحی سایت




در هنگام کدنویسی سایت به کار بردن زبان پی اچی پی مناسب تر است یا asp قسمت 3

موقع کدنویسی سایت به کارگیری از کدهای php مناسب تر میباشد یا asp بخش 3

در شرایط کلی میشود گفت که پایگاه اینترنتی هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مشکلات امنیتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از نظر حفاظتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده وب سایت هایی مانند گوگل از php ، ممکن است حفاظت پی اچ پی بیشتر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

برخی از کاربرانی که کار تدریس بهینه سازی وب سایت انجام میدهند معتقدند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچ موقع مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بیشتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ناقص بودن asp نمیباشد . از طرفی قیمت طراحی سایت با پی اچ پی کمتر است .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی وب سایت - ساخت سایت