عنوان: فواید و ضررهای آلوئهورا برای پوست!!
این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.
برای شروع استارتآپ خود میخواهید سرمایه زیادی را خرج کنید و امیدوارید که
نتیجه مساعد داشته باشد اما تضمینی برای موفقیت هر استارتآپی وجود ندارد، در این
مقاله به ریسکهای حساب شدهای میپردازیم که میتواند شما را در مسیر موفقیت یاری
کند.
خطر کردن یک عامل مهم در موفقیت استارتاپ هاست، اما تا چه حد باید ریسک کرد
و در چه زمینه هایی؟! توصیه های یک مشاور بزرگ کارآفرینی را بخوانید.
یک ضربالمثل قدیمی میگوید: وکلا از خطر کردن میگریزند، اما تجار حرفهای اهل خطر کردن هستند. خطر نکردن یعنی پاداش نگرفتن. در واقعیت، خطر کردن همیشه یکسان نیست. بسیاری از خطرات میتواند محاسبه و مدیریت شده و موجب رشد و پیشرفت شود، در حالی که برخی دیگر مثل کنترل نکردن کیفیت محصولات برای ذخیره پول، میتواند مسیری به سوی شکست باشد.
چالش حقیقی، دوری از خطر کردنهای بد و در پی خطر کردن سودمند بودن است. در
تجارت هیچ تضمینی وجود ندارد، اما میتوان از تجربیات بزرگان این راه که پیش از
شما آن را پیمودهاند، درس گرفت. به عنوان یک راهنمای اقتصادی با تجربه، این
خطرهاییست که من و سرمایه گذاران در پروژههای نوپا به دنبال آن هستیم:
1. در
پی رفع مشکل مشتریان باشید، نه اختراع یک فنآوری جالب
سرمایه گذاران دوست ندارند اول یک فناوری جدید پیدا کنند، سپس به دنبال راهی برای استفاده از آن بگردند؛ زیرا احتمال عدم وجود مشتری برای آن زیاد است. اگر نیاز مشتری واضح و عظیم است، میزان خطری که با آن رو به رو هستید، بستگی به کیفیت راهکار، گروه و بازاریابی شما دارد. با داشتن منابع صحیح، این خطرات قابل پیشگیری میباشند.
2. راهکارهای خود را مرتبا بروز کنید تا نرخ رشد خود را حفظ کنید
این تفکر که پس از زمین خوردن توسط رقیبان، خیلی زود میتوانید مجددا روی پای خود بایستید، خطر هوشمندانهای نیست. شما باید مرتبا روشها و خدمات خود را با نوآوری همراه کنید تا مشتریانتان از شما شکایت نکنند. از بین بردن تصویری لکهدار ازخود سخت است.
3. سعی کنید خانوادهای از محصولات ارائه کنید، نه یک محصول مقطعی
حتی اگر یک محصول فوقالعاده اما تک ارائه کنید، باز هم رقیبان پس از مدتی به شما میرسند. ریسک هوشمندانه این است که یک نقشه بکشید تا بتوانید با استفاده از منابع بهتر، خط تولید خود را گسترش دهید و یک قدم از رقیبانتان جلو بزنید.
4. از الگوهای نوین تجارت استفاده کنید
ارائه خدمات رایگان و رشد روزافزون مصرفکننده در طی سالها، مانند کاری که فیسبوک و توییتر انجام میدهند، کاری پرخطر و پرهزینه است. این خطر با استفاده از عضویت و ارائه پیشنهادات ویژه عضویت به مشترکین، قابل کنترلتر است. حتی فعالیتهای رایگان هم نیازمند درآمدی برای تامین هزینههای خود هستند.
5. یک شریک تجاری برای سرعت بخشیدن به رشد خود پیدا کنید
همه میخواهند راه را تنها طی کنند و همه رقیبان را از پا در بیاورند. رقابت برای دسترسی به مشتریها، مقیاس اقتصادی و منابع مشترک جدید، همیشه با خطرات همراه است. پیدا کردن یک معامله برد-برد نسبت به یک مبارزه برای برد به تنهایی،خطری قابل مدیریت است.
6. نتایج ابتکارات اقتصادی خود را در کوتاه مدت بررسی کنید
بسیاری از شرکتها تمام منابع خود را صرف رسیدن به هدفی بزرگ و غیرقابل اندازهگیری کرده یا روی ایدههای مقطعی و شفاهی سرمایه گذاری میکنند؛ کاری که اصلا قابل پیشبینی نیست. من طرفدار برنامههای اقتصادی با قاعده و بیقاعدهای هستم که قابل اندازه گیری و مرحله به مرحله باشند.
7. بهترین تیم را جمع کرده و ایجاد انگیزه کنید
استفاده از اعضای خانواده برای صرفه جویی در هزینهها یا استخدام کارآموزان خطر بدیست. شاید جمع کردن یک تیم قوی زمانبر و پرهزینه باشد، اما یک تیم متخصص و با انگیزه که بودجه شما را زیادتر کند، خطری حساب شده و صحیح است.
8. کار خود را با حداقل سرمایه خارجی شروع کنید
پول بیشتر، حلال مشکلات و کاهش دهنده خطرات نیست. سرمایه گذاران میدانند که میزان شکست پروژههای نوپایی که با پول زیاد آغاز به کار میکنند فرقی با پروژههای کم خرج ندارد. در حقیقت برای بقا در طول مراحل رشد، نیازمند یک نقشه مناسب و سرمایه خارجی برای ثمربخشیدن آن است.
9. از پیشبینیهای محافظهکارانه برای کاهش خطرات اجتناب کنید
سرمایهگزاران برای پروژههای محافظهکارانه و یا بیش از حد خوشبینانه وقت نمیگذاراند، زیرا هردو نشانه عدم تعهد و تخصص است. بررسی فرصتها و درآمدها براساس بررسی عمیق بازار و مشتریان، خطری هوشمندانه است. اندازهگیری و هوش اقتصادی هم موجب کاهش خطرات میشوند.
10. به جای پا گذاشتن در جای پای دیگران، خودتان رهبر باشید
بسیاری از شرکتها فکر میکنند که با استفاده از روشهای سایر شرکتهای موفق مثل
گوگل و توییتر، میتوانند خطرات احتمالی را کمتر یا پیشبینی کنند. اما وارد یک
بازار شلوغ شدن و دزدیدن مشتریان، خطرناکتر از جذب مشتریان جدید با راهکارهای
جدید است. مشتریان به دنبال پیشگامان هستند، نه پیروان.
خطراتی که مایل به
پذیرش آنها هستید، خطراتی هستند که برایشان منابعی اختصاص دادهاید و برنامهریزی
کردید. برای این کار شاخصهایی برای سنجش و مدیریت بطور مدوام قرار دهید. مابقی،
ریسکهای بدی خواهند بود، مثل مشکلات و رقیبان پیشبینی نشده و توقعاتی در مشتریان
که قابل برآورده شدن نباشد.
یک روش قدیمی برای سنجش سلامت تجاری ، بررسی مقدار
زمانیست که تجار بزرگ برای مقابله با خطرات بد در مقابل کاوش برای خطرات فرصتساز
صرف میکنند. اگر تمام زمان شما صرف بهبود مشکلات میشود، شروع کارتان خطری بد
است.
در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است.
آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو
عنوان: نحوه انتخاب بهترین مرکز تشریفات عروسی
این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد
مدیریت و برنامه ریزی یک عروسی ایده آل به عروس و داماد در برگزاری موفق مراسم جشن عروسی شان کمک میکند و میتوانند مراسم منحصربفردی داشته باشند.
سفره عقد، آرایشگاه، آتلیه عکاسی، نورپردازی، میز شام و ده ها مورد دیگر باید در یک مجموعه منظم قرار بگیرند تا یک مجلس عروسی درست و حسابی برگزار شود. شاید به یادماندنی ترین شب زندگی هر کسی مراسم عروسی اش باشد؛ مراسمی که تکرار نمی شود و همه دل شان می خواهد به بهترین نحو ممکن برگزار شود البته گاهی رقابت و چشم و هم چشمی هم وجود دارد که کار را سخت تر می کند. فهرست مهمانها را بازبینی کنید. اگر تعدادی از مهمانها به هر دلیلی برای اجابت دعوتتان عذر آوردند آنها را از فهرست مهمانها حذف کنید و تعداد نهایی را به برگزار کننده یا موسسه تهیه غذا گزارش دهید.
خدمات پوست و مو را شروع کنید. اگر لازم است موهایتان را برای روز عروسی رنگ،
کوتاه، پرپشت، کمپشت کنید یا خدمات موقتی پوست نیاز دارید باید به موقع اقدام کنید
تا تغییر ناگهانی ظاهر چند روز قبل از عروسی سبب ایجاد ظاهر ناخواسته نشود و اگر
ظاهر جدید را دوست نداشتید بتوانید در مدت باقیمانده آن را اصلاح
کنید.
لباستان را به تنتان اندازه کنید. از 2-3 ماه قبل که لباس را خریدهاید
ممکن است کمی چاقتر یا لاغرتر شده باشید لباس را دوباره بپوشید و هرجای آن که به
تنتان بد میایستد را به کمک خیاط اصلاح کنید.
هماهنگیهای نهایی را انجام دهید. قراردادهایی که در جعبه عروسی جمع شده
را بیرون بیاورید و به تک تک خدمات دهندگان تلفن کنید و درخواستهای نهایی راه به
آنها بدهید و برای بار آخر با آنها اتمام حجت کنید سپس تلفن را زمین بگذارید و برای
داشتن روحیه عالی در جشن عروسیتان شرایط آرامی را برای خود مهیا
کنید.
کارها خیلی ساده و با مدیریت پروژه هر مجلس عروسی در ۲بخش انجام
می شود. یکی مدیریت وسایل و اقلام است و یکی مدیریت زمان. در بخش اول باید برنامه
ریزی کنیم که چه احجام و وسایلی برای دکوراسیون و تزئینات باید به محل برگزاری مجلس
منتقل شود مثلا چه گل هایی لازم است، چه تعداد باید روی هر میز قرار بگیرد و چه رنگ
هایی باشد. بهتر است همه چیز بیش از آن چیزی باشد که قول داده ایم و کیفیت بهتری هم
داشته باشد تا رضایت صاحبان مجلس در حد عالی و ایده آل تامین شود. بخش دوم زمان
بندی است. تمام جزئیات مراسم، از آرایشگاه تا فیلم و عکس و زمان مراسم عقد و حتی
ساعت شام، چند بار کنترل می شود تا همه چیز منظم باشد و طبق زمان بندی پیش برود.
تنوع طلبی کار ما را مشکل کرده
در اروپا و ایالات متحده۲ نوع مجلس برگزار می شود. در نوع اول سالن های ویژه برای هر نوع مجلس عروسی پیش بینی شده و آماده است. برگزارکنندگان فقط یک سری کارهای خاص انجام می دهند. نوع دوم برای خاطره انگیز شدن مجلس فضایی مثل یک باغ را انتخاب می کنند که متفاوت باشد و طراح آن را تزئین می کند. کار ما در ایران به سبک دوم آن ها شبیه است. اینجا گاهی مجبوریم یک مخروبه را تحویل بگیریم و برای عروسی آماده کنیم یا مثلا باغ هایی که عروس و داماد انتخاب می کنند هیچ امکاناتی ندارد.
حتی باید فکر برقش را هم بکنیم. البته باید بگویم مجالسی که در اینجا برگزار می شود کیفیت بالاتری دارد. نمونه هایی بوده اند که خودشان قضاوت کرده اند، مثلا عروس و دامادی که از انگلستان آمده بودند و عقیده داشتند مراسمی که در ایران برای شان برگزار شده بهتر است یا موردی که برادر عروس بعد از ۴۰ سال از ایالات متحده آمده بود و مجلس ایرانی را بهتر از مجالسی که در آنجا شرکت کرده بود می دانست. در ایران سرعت تغییرات خیلی زیاد است. از ظرف های پذیرایی تا نوع میز و صندلی همه دائما در حال تغییر است و این هزینه ها را افزایش می دهد. در کشورهای دیگر این طور نیست. سال ها از یک نوع میز و صندلی یا سرویس ظرف استفاده می کنند. تنوع طلبی ایرانی ها کار را سخت می کند. امیدوارم به جایی برسیم که سرعت این تغییرات کمتر شود چون هزینه های زیادی به عروس و داماد تحمیل می کند. به نظر من لزوم یک مراسم خوب تغییر نیست. گاهی هم پیش آمده که در خارج از ایران مراسمی را برگزار کرده ایم که البته برای صاحبان مجلس مقرون به صرفه نیست و گران تر در می آید ولی این افراد به این نتیجه رسیده اند که کارهای ایران خاص تر است و حاضرند هزینه کنند. به هر حال در این موارد چیزی که در مراسم های خارج از ایران بیشتر نمود دارد مدیریت است. لازم نیست اکسسوری ها را از اینجا به آنجا ببریم چون همه وسایل مورد نیاز آنجا وجود دارد.
در این مقاله درمورد انتخاب بهترین آرایشگاه
عروس اشاره ای شده است.