وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وب سایت های با تکنولوژی فلش و وب سایت های جستجوکننده - کدمقاله 2b

سایت های با ساختار فلش و وب سایت های جستجوکننده

قدرت فلش در ساخت گرافیک جذب کننده، ترکیب تصویرهای متحرک، صدا و برنامه نویسی خاص اش، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم نمیرسد. امروزه سایت های فراوانی را می یابید که با استفاده از این تکنولوژی صفحات خارق العاده ای را در اینترنت منتشر کرده اند و چشم ها را مجذوب می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به سایر مقالات ما مراجعه کنید.
ولی زیبا بودن وبسایت های فلش برای موتورهای جستجوکننده پنهان است. سایت های جستجوکننده , سلیقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را نگاه کنند. متن های فلش اصلا دیده نمی شوند و لذا موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها صرفنظر خواهند کرد.


امروزه تعداد معدودی از سایت های جستجوکننده قادر هستند متن داخل صفحات فلش را بخوانند و پیوند های آن را نیز دنبال نمایند. ایراد دیگر وبسایت های فلش این است که معمولا دیر بارگذاری می شوند و این از دید بازدیدکنندگان مناسب نیست. گاهی به طنز گفته می شود فلش چیز مناسبی است که با آن تعداد بینندگان یک وبسایت را به صفر رساند!

سایت های جستجوکننده در خواندن متن صفحات فلش مشکل دارند. حتی آنها که می توانند این کار را انجام دهند نمی توانند متن های درون آن را همانند آنچه که واقعا درون فایل فلش دیده می شوند نمایش دهند.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و بهینه سازی سایت آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : فلش,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.