وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

روش های ایجاد نوشته تازه پارت دوم

این محتوای بدست مرکز ساخت سایت تولید شده است.


روش های تشکیل متن جدید قسمت 2 

تولید مطالب نو یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن نوشته تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر تشکیل مطلب جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه نوشته ها روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن متون وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و نوشتن محتوا هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید متن تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به نوشته ها نوشته شده توسط خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
گفتگو یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران می باشد و تجربیات نشان داده است که اکثر اوغات از گفتگوها استقبال زیادی می شود. مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از شیوه های ایجاد متن نو باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوشیوه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
مصاحبه های متنی ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی مخاطبان زیادی را به تار نما خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان همیشگی خود کنید. سایت اشتراک ویدئو آپارات با رتبه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین سایت های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به وب سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک تارنما در گوگل می کند. برای ساخت ویدئو میتوانید از دو روش بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مقاله بدست مرکز قیمت طراحی سایت گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.