وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

تاثیر یوزر فرندلی بودن سایت در فروش آنلاین پارت چهارم

تاثیر یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی آنلاین پارت چهارم

رنگ آمیزی خوب
داشتن رنگ بندی مناسب در صفحاتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی پایگاه شما میشود . فرض کنید صفحات وب شما دارای بک گراندی تیره و فونتی زرد است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در مقدار ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

قرار دادن بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های پایگاه خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات کاربران میتواند فواید زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از مسائل پر اهمیت در زمینه کاربرپسندی سایت شما ، سالم بودن لینک های صفحاتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.