وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

آگاهی از تاریخچه لباس عروس و مدلها و رنگهای مختلف لباس عروس

لباس عروس، لباسی بی مثال و منحصر به فرد است. در کنار زادروز و مراسم تدفین، عروسی یکی از سه مورد مهم و بزرگ در زندگی هر آدم است و تنها موردی است که شخص در نحوه چگونگی آن و جلال و جلوه برگزاری مراسم عروسی، وظیفه اصلی را بردوش دارد.

این روز برای عروس، بیشتر از چیزی که برای داماد ارزشمند است، دارای اهمیت می باشد و روز بزرگ زندگی او محسوب می شود. در سرتاسر تاریخ، دختران پیوسته تلاش می کردند تا لباس عروس خاصی داشته باشند که با موقعیت و عرصه جشن و سرور متناسب باشد و باعث بشود تا عروس زیبا را زیباتر از آنچه هست، نشان بدهد و مجلس عروسی که چندان زیبا نیست، با انتخاب یک آرایشگاه عروس و لباس عروس عالی حداقل خوب و با جلال به نظر برسد.
در دوران کهن عروس ها برای نشان دادن شادی خود، از رنگ های شاد و روشن برای لباس عروس استفاده می نمودند. رنگ سفید مدتی زیادی است که به عنوان رنگی سنتی و متعارفش برای لباس عروس پذیرفته شده است، اما لباس عروس همیشه به رنگ سفید نبوده است.
پیش از آن عروس ها، بسته به موقعیت اجتماعی خود، انواع متنوعی از رنگ ها و مواد را برای لباس عروس انتخاب می کردند.

 در آن روزگار رنگ سفید علامتی از پاکی و عفاف نبود، در واقع رنگ آبی دارای این معنا بود.در واقع بسیاری از دختران به همین دلیل رنگ آبی را برای لباس عروس خود انتخاب می کردند.

و رنگ سفید علامت ثروت و توانگری بود.محور توجه لباس عروس از دهه ۱۹۵۰ عوض شد. امروزه بیشتر ازهمه، تاکید بر روی منش خود عروس است.در حال حاضر عروس ها می توانند تقریبا ازهر نوع و سبک پوششی برای مراسم عروسی خود استفاده کنند، یک پیراهن طراحی شده بسیار تزئین شده و با شکوه یا حتی یک پیراهن ساده غیر رسمی. هر سبکی که عروس انتخاب کند تا زیباتر به نظر برسد، قابل قبول است.بنابراین شما می توانید هر رنگی را برای لباس عروس خود انتخاب کنید،

منبع: مطالبی در ارتباط با انواع مدل لباس عروس و رنگ آن و نگاهی به تارخچه لباس عروس

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.