وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

وبلاگ آموزشی طراحی و ساخت سایت حرفه ای

تکنیک های انتخاب گل آرایی مراسم عروسی

عنوان: تکنیک های انتخاب گل آرایی مراسم عروسی

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد.

اشتباهات مرسوم در گل آرایی و انتخاب گل عروسی به عروس و داماد در انتخاب مناسب ترین دسته گل و همچنین گل آرایی مراسم عروسی کمک میکند.یکی دیگر از تدارکاتی که در مراسم عروسی می بایست در نظر گرفته شود دسته گل عروس می باشد. انتخاب مدل دسته گل عروس ، نوع گل ها ، ترکیب رنگی ها آنها، طبیعی و مصنوعی بودن گلها و غیره تمامی مواردی است که در زمان انتخاب و درست نمودن دسته گل عروس می بایست در نظر گرفته شوند.

دسته گل عروس نمادی از سرور و شادی عروس می باشد که توسط داماد به عروس داده می شود و از مهمیات در تدارکات خدمات عروسی می باشد.

عدم اعتماد به طراح
ما دوست داریم که با شما در ارتباط باشیم، نظراتتون را بشنویم و از علایقتون بدونیم. اما لازمه گاهی موارد شما هم کمی انعطاف نشون بدید و با جایگزین کردن بعضی از گزینه های شما مشکلی نداشته باشید. من دوست دارم که بهترین عروسی را داشته باشید پس نفس عمیق بکشید، نگران نباشید و همه چیز را به من بسپارید.

عدم استفاده ی مجدد از گل ها
مراسم عقد شما شاید چیزی در حدود نیم ساعت طول بکشدو واقعا جای تاسفه اگه از اون همه گل هایی که توی سالن عقد استفاده کردید،استفاده ی مجدد نکنید. از این گل ها میتونید روی میز غذا یا تزیینات کیک استفاده کنید و در عین حال هزینه ی کمتری بابت گل بپردازید.

استفاده از گل های فصل های دیگر
قطعا استفاده از گل های فصلی از هزینه ی کمتری برخوردارند و این دقیقا یعنی مدیریت هزینه ها – شما میتوانید از حجم بسیار بالایی از گل ها با هزینه ای نازلتر بهره مند شوید . اگر گل فصل را شناسایی کرده باشید و از گل های فصلی استفاده کنید. ( البته ما به شما خواهیم گفت که گل های فصلی کدامند )

انتخاب گل ها براساس ظاهر و جنبه های دیداریشان
بسیاری از گل ها همانند نیلوفر دارای عطر بسیار قوی ای هستند . در انتخاب و چیدمان گل ها همه ی حواس را برای یک چیدمان ایده آل درنظر بگیرید . دقت و توجه تنها به یک حس ( مثلا بینایی ) از تمامیت ماجرا می کاهد.

انتخاب طراح گل در مرحله ی آخر
خیلی از زوج ها بعد از این که همه ی کار های دیگر خود را کردند به سراغ من می آیند و با توجه به پولی که برایشان باقی مانده،کار آنچنانی نمیتوان برایشان کرد. پیشنهاد من به شما این است که در حین انجام کار های دیگرتون برای عروسی با گل فروشان متععدی صحبت کنید تا یک قیمت تقریبی داشته باشید و بتوانید هزینه های خود را در صورت لزوم جا به جا کنید.

عدم توافق
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که زوج ها مرتکب میشوند این است که آنها گل خاصی را انتخاب میکنند و دیگه هیچ چیز دیگرری را جز اون قبول نمکنند.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.